Recenze - God of War Ragnarök je fenomenální epos posouvající hranice
Seznam kapitol
Po čtyřech letech se vrací bůh války Kratos a jeho syn Atreus, aby ukončili své putování severskou mytologií. Jde o stejnou pecku jako tehdy?
Pořád si velmi živě pamatuji konferenci Sony během E3 v roce 2016. Vyčerpávající kanonáda odhalení v čele s Death Stranding, Spider-Manem nebo Days Gone nám v brzkých ranních hodinách dokázala v redakci opět napumpovat krev do žil. Vedle zmíněného záhadného projektu Hidea Kodžimy byl ale asi největším odhalením nový God of War. Tentokrát nečíslovaný titul ukázal výraznou hratelnostní změnu a především pozměněného hlavního hrdinu. Asi není třeba dodávat, že se tenhle převrat povedl na jedničku a reboot z roku 2018 řada hráčů považuje za jednu z nejlepších her generace, ba možná i historie.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT
- Doporučená cena: 1800 korun
- Základní herní doba: 30-35 hodin
- Česká lokalizace: Ano, na výborné úrovni
- Faktor znovuhratelnosti: Nízký
- Obtížnost: Pět nastavení, na normální poměrně vysoká, některé vedlejší úkoly jsou opravdu výzva
- Dokáže mě Ragnarök překvapit? Ano, es v rukávu má hned několik
- BOY? Kratos už chlapce oslovuje jinými způsoby, pár memeworthy replik ale zazní
Já mezi ně patřím. A zatímco k “jedničce” jsem se dostal až s několikaměsíčním zpožděním, u dnes recenzovaného Ragnaröku jsem byl naplno odhodlán vychutnat si putování Krata a Atrea co nejdříve to jen půjde. Osud tomu chtěl, že to skutečně šlo tak brzy, jak je to vůbec možné a jsem rád, že teď můžu klepat své finální dojmy z hraní.
Nebudu vás dlouho napínat, je to ještě lepší než minule.