Fenyx Rising vznikl z chyby v AC: Odyssey
Je dobře známo, že autorům Immortals Fenyx Rising posloužil jako zdroj inspirace titul The Legend of Zelda: Breath of the Wild, základní stavební kámen si však vypůjčili z Assassin’s Creed Odyssey. Vývojáři nyní prozradili, že nápad na novou značku přišel jako rakce na chybu, která se v Odyssey objevila.
S vtipnou historkou přišel game director Scott Phillips. V rozhovoru pro Game Informer prozradil, že k chybě došlo během jedné z plaveb. Lidští společníci byli totiž nahrazeni bájnými monstry. „Chyba se objevila ve chvíli, kdy jste korzovali se svou lodí. Místo lidské posádky jste měli k dispozici skupinu kyklopů,“ popsal Phillips. Kuriózní chyba vnukla vývojářům nápad na hru, v níž by něco takového eventuelně mohlo fungovat, kde by byla více akcentována mytologie. A tak se zrodila značka Immortals Fenyx Rising. K ní ale autoři došli až časem, dlouho operovali s pracovním názvem Gods and Monsters.
Sluší se dodat, že se fantaskním prvkům nevyhýbá ani série Assassin’s Creed. Konkrétně v Odyssey je k dispozici DLC Fate of Atlantis, Valhalla pak nabízí cestu do Asgardu přímo v základní hře. Autoři nicméně dodávají, že i tak musejí zohledňovat jisté mantinely. Ty však s Fenyxem úplně zbořili.
Immortals Fenyx Rising vyjde 3. prosince na platformách PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox Series, Xbox One, Nintendo Switch a na PC. Ubisoft již odhalil plány ohledně dalšího obsahu, který se ve hře objeví po vydání. V rámci season passu nabídne hned tři rozšíření, připraveny jsou také bezplatné novinky.