Ratchet & Clank: Rift Apart představuje režim ray-tracingu při 60 snímcích
Hrej.cz Ratchet & Clank: Rift Apart Novinka

Ratchet & Clank: Rift Apart představuje režim ray-tracingu při 60 snímcích

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

6. 6. 2021 08:40

Vlna exkluzivního obsahu pro majitele PlayStationu je s blížícím se vydáním Ratchet & Clank: Rift Apart téměř na obzoru. Insomniaci se tak směle rozhodli představit další lákadlo svého chystaného počinu – jeden ze tří grafických režimů umožňující současnou aktivaci ray-tracingu při zachování 60 snímků za sekundu.

Reklama
Reklama

  • Ratchet & Clank: Rift Apart nabídne trojici nastavení grafiky
  • Mimo soustředění na čistý výkon a grafiku bude možné zapnout i ray-tracing při 60 snímcích

Jak už patrně odhadujete, daní za lepší vizuální podívanou ve formě efektů bude pokles rozlišení. Namísto tradičního ukotvení prezentovaného vizuálu v pevně zvoleném rozlišení se v Insomniac Games rozhodli pro nasazení dynamického rozlišení. V jistém smyslu se tak hra užitou technologií přiblíží loňskému Marvel's Spider-Man: Miles Morales, což ostatně na Twitteru dodávají i samotní autoři.

Veskrze ucelenou zprávu studia pak doplňuje informace, že hra už nyní nabízí možnost předběžného stažení a že na PS5 zabere pouze 33 GB. Je pochopitelně možné, že se první a následné patche postarají o navýšení této hodnoty, s pohledem na zbylou konkurenci jde však stále o nicotnou hodnotu. 

Ratchet & Clank: Rift Apart vychází již 11. června exkluzivně pro PlayStation 5.

Reklama
Reklama

Související články

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

Hrej.cz je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým Hrej.cz