Brutal Legend Článek RE3PORT #04: Největší zápřah

RE3PORT #04: Největší zápřah

Blixa

Blixa

3. 6. 2009 22:00
Reklama

Na většině herních výstav, kterých jsem měl možnost se účastnit byl tím nejnáročnějším dnem zpravidla den první. E3 2009 je výjimkou. Včera se dveře výstaviště otevřely až po poledni a jak trefně poznamenal jeden z našich kolegů „než jsem se stačil unavit, byl konec“. Zato den s pořadovým číslem dva tento nedostatek únavy pomohl dostatečně vynahradit. Od půl desáté do šesté večer byl náš čas rozplánovaný doslova po minutách, a přestože jsme stihli oběhat v podstatě všechno, museli jsme několik her a firem odložit na zítřek. Nicméně viděli jsme hromadu výborných her a dojmy z nich vám nabídneme během následujících dnů a týdnů jak tady na Hrej, tak samozřejmě v dalším čísle Levelu.

Pro rychlý přehled toho, co vás čeká, vězte, že jako první jsme měli naplánovánu návštěvu stánku EA, kde jsme viděli Mass Effect 2 (Sheppard žije, Pavel píše preview), Battlefield: Bad Company 2 (brutální řežba, občas byl problém se v tom všem orientovat), Army of Two: The 40th Day (stejně jako první díl příjemné, ale ne úplně TOP zajímavé) a samozřejmě Brutal Legend, ze které jsme již naše dojmy publikovali. Zítra nás u EA čeká ještě rozhovor s Paulem Barnettem a absolvování prezentací Dante’s Inferno, Dragon Age: Origins a FIFA 10.

Dnes už jsme je nestihli, protože Pavel musel odejít na stánek Activisionu, kde pokecal s vývojáři Singularity a já jsem vyrazil do malé budky německé firmy dtp Entertainment. Tam jsem se dočkal především dlouhé a vyčerpávající prezentace RPGčka Divinity 2 (oldschool hratelnost, ale skvělá grafika a pár pěkných nápadů) a bohužel i ukázky z titulu Venetica, které byly spíše ztrátou času, než nějakým přínosem. Tahle hra od tvůrců Jacka Keana vypadá zatím hodně podivně, až skoro smutně. Z dalších her které jsme dnes viděli jmenujme třeba RPG Alpha Protocol, FPS Aliens vs Predator, totální akci Bayonetta, střílečku Homefront, strategii R.U.S.E. a další, dále už spíše menší věci. Vzhledem k tomu, že i na zítřek je náš program našlapaný k prasknutí (Sony, LucasArts, Bethesda, Disney a Ubisoft nepočkají, a to ještě přijdou na řadu rozhovory a pokus vetřít se na Mafii II), máte se na Hrej v dalších dnech na co těšit.

Po dvou absolvovaných dnech již můžeme předběžně hodnotit staronový formát výstavy a jeho pozitivní a negativní dopady na naší práci. Naše pocity jsou bohužel spíše negativní, protože atraktivnější stánky jsou vykoupeny daní v podobě nadměrného hluku všude kolem. To by ještě nebylo tak strašné, s takovými věcmi musí člověk na podobné akci počítat, nicméně problém je, že do tohoto bordelu si většina firem postavila vývojáře na dělání rozhovorů. A snaha udělat interview v hluku odpovídajícímu startujícímu letadlu je bohužel marná i s vybavením v podobě mikrofonů. Přitom by stačilo, aby si každá z firem vyčlenila několik klidných meeting roomů mimo dvě hlavní haly a všechny rozhovory přesunula na tato klidná místa. V Lipsku to přitom funguje skvěle a E3 by si v tomhle ohledu měla vzít z Němců rozhodně příklad. Tak snad příště...

Sledujte náš E3 2009 speciál: původní videa z LA, dojmy Martina Bacha a Pavla Dobrovského, komentované fotografie, Twitter feed a záplavu novinek, trailerů a screenshotů.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama