Activision popírá spekulace o vyhazovech autorů Crashe, potvrdilo se ale, že pracují na Call of Duty
Společnost Activision oficiálně popřela, že by došlo k propouštění zaměstnanců ze studia Toys 4 Bob, které stojí za sériemi Crash Bandicoot a Spyro. Z korespondence na Twitteru totiž vyplývalo, že v týmu došlo k masivnímu odlivu pracovní síly. Zřejmě ale šlo jen o nedorozumění. Studia na druhou stranu potvrzují, že i Toys 4 Bob plně soustředí své síly na vývoj Call of Duty.
- Zprávy o hromadných vyhazovech v Toys 4 Bob byly prý mylné
- Studio nyní pracuje na Call of Duty: Warzone
- Na značce Call of Duty se tak podílí úplně všechna studia Activisionu
- V souvislosti s informacemi o problémech s vývojem letošního dílu to dává smysl
Původním zdrojem spekulací o možných personálních změnách v týmu, který se loni blýskl povedeným Crash Bandicoot 4: It’s About Time, byl příspěvek jednoho z bývalých členů studia. Ten na Twitteru sdílel příspěvek, ve kterém Toys 4 Bob potvrdili, že pomáhají studiu Raven Software s vývojem Call of Duty: Warzone. Tam oznámení označil za “konec éry” a později naznačil, že studio opustili všichni autoři, které dříve nazýval kolegy a spolupracoval s nimi na projektech. Activision ale toto tvrzení označuje za zavádějící a vyvozené závěry za nepřesné.
Zprávy o asistenci Toys 4 Bob nicméně potvrzují množící se spekulace o tom, že je letošní pokračování Call of Duty ve velkých problémech. Pravděpodobně druhoválečný díl s podtitulem Vanguard, který by mělo mít pod taktovkou studio Sledgehammer Games se dle dostupných informací autorům bortil pod rukama. V projektu tak zřejmě muselo dojít k restrukturalizaci, Sledgehammer Games byli odsunuti na vedlejší kolej, vývoje se chopilo jiné studio a Toys 4 Bob zastoupili kolegy při práci na obsahu nové sezóny Warzone.
Fanoušci to často považují za obrovské plýtvání talentem a smutný osud sympatického týmu. Zajímavostí je, že se na značce Call of Duty nyní podílí absolutně všechny studia, která Activision vlastní. Ať už jde o podporu vývoje, infrastruktury, cyklický vývoj hlavních dílů nebo tvorbu mobilních spin-offů.
Dočkáme se někdy dalšího dílu Spyra nebo Crashe Bandicoota? To je ve hvězdách. V současnosti ale tyto série rozhodně nejsou prioritou.