AC: Valhalla opravuje chyby a očekává příchod škálování nepřátel i jednoručních mečů
Po ohlášené chybě, která po zakoupení permanentních boosterů skupině hráčů Assassin’s Creed Valhalla znemožňovala jejich aktivaci, přichází Ubisoft s konečnou záplatou. Patch opravující chybu je ke stažení už nyní, přičemž už příští týden dorazí další, přidávající škálování protivníků podle aktuální úrovně hráče.
- Patch pro Assassin’s Creed Valhalla opravuje problém s aktivací permanentních boosterů zkušeností a měny
- Další aktualizace se zaměří na uvedení funkce škálování úrovně nepřátel a boj s jednoručním mečem
- Obou updatů se máme dočkat v následujících týdnech
Škálování sil protivníků v hráčově teritoriu bude do Assassin’s Creed Valhalla přidáno 27. července. Funkci level scalingu bude v pěti úrovních nastavení ve hře dohledatelná pod položkou „Gameplay“. Nově přítomní hráči, kteří se hrou teprve začínají mohou tak u systému volit jeho úplné, či částečné potlačení, zatímco ostřílení dobyvatelé severu mohou svůj nekončící hlad po výzvě ukojit nejvyšším nastavením Nightmarish.
Spolu s adaptivní obtížností bylo dále naznačeno, že v horizontu týdnů dojde na přidání boje s jednoručními meči, čímž vývojáři jedním tahem vyhoví jak poptávce hráčů, tak i původnímu plánu vývoje. Dle novinek naznačených dříve měl tento prvek dorazit už průběhem června. Vzhledem k celkového opoždění prací, které postihlo i první placené DLC, a přidané snaze Ubisoftu ozvláštnit všech příchozí obsah ovšem došlo k jeho mírnému odkladu.