Zhlédněte 8 minut z remaku Dead Space. Nechybí průlet nulovou gravitací ani boje v temnotě Ishimury
i Zdroj: Electronic Arts / EA Motive
Dead Space Novinka Zhlédněte 8 minut z remaku Dead Space. Nechybí průlet nulovou gravitací ani boje v temnotě Ishimury

Zhlédněte 8 minut z remaku Dead Space. Nechybí průlet nulovou gravitací ani boje v temnotě Ishimury

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

15. 10. 2022 07:20

Společnosti Electronic Arts a EA Motive, kteří se společně starají o remake Dead Space, během minulého týdne konečně nabídly ucelený pohled na svou hru. Ukázka, která přinesla asi dvě minuty záběrů a značnou dávku nostalgie, ovšem není jediná. Nově Motive vydávají i rozšířený průchod vybranou fází hry, kterým s fanoušky slaví 14. výročí série. V rámci tohoto videa dostáváme přístup k osmi minutám komentovaného hraní, a to včetně navštívení nyní prostorného hangáru lodi Ishimura i temných zákoutí jejích ubikací.

Reklama

  • EA Motive přináší 8 minut záběrů z remaku Dead Space

Průchod pokrývá konkrétně začátek třetí z dvanácti kapitol. V rámci nabídnuté sekce, zachycující boje i klidnější pasáže, jde proto o úsek, ve kterém se kroky našeho hrdiny Isaaca ubírají do technické sekce, aby restartoval lodní motor. S komentářem hlavního producenta titulu, Philippa Ducharma, tento průchod víc zdůrazňuje zejména technickou stránku remaku – např. oblast hangáru je nyní podstatně větší, přičemž hráči ji mohou volně prozkoumávat oblast tím, že ji proletí v nulové gravitaci (jak už bylo dříve řečeno, tento prvek hratelnosti se přenáší z druhého a třetího dílu, neboť v původním byl hráč “přišpendlen” na povrch lodi pomocí magnetických bod).

Pokud jde o zpracování oblastí, vyplatí se poukázat i na nyní potvrzené vynechání načítacích obrazovek a odvyprávění hry v nepřerušovaném střihu. Zejména pokud v sobě nacházíte zájem o průzkum, je tato věc příjemná, neboť jak už dřív padlo, remake bude celkově otevřenější a propojenější – a to včetně možnosti cestovat po korábu sem a tam i bez použití kolejové dopravy. Tento posun autoři dokázali díky systému Intensity Director. Pokud by hráči pod jeho dohledem ustoupili či se rozhodli zamířit mimo vytyčený cíl, mají nyní šanci, že narazí na jinou, obvykle nepředvídatelnou situaci, která bude dynamicky generována.

Tyto momenty, které budou podle autorů brázdit celou hru v zájmu identity titulu, budou dle všeho vystavěny tak, aby se udržela stálá dávka napětí (odtud název Intensity Director, jež tuto skutečnost naznačuje). Takže abychom uvedli aspoň jeden příklad za všechny, pokud jste právě dokončili náhodnou potyčku, systém může vyhodnotit, že vám pro vyvážení zážitku vytvoří tišší a napjatější momenty, kdy zjistíte, že vyčištěná chodba je nyní provázena blikajícím světlem a výčtem strašidelných zvuků. Tato změna se taktéž projeví u bezpečných zón.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama