Žebříčku nejprodávanějších fyzických her v ČR dle JRC v listopadu dominovala FIFA 22, dařilo se i Call of Duty
i Zdroj: Electronic Arts
Novinka Žebříčku nejprodávanějších fyzických her v ČR dle JRC v listopadu dominovala FIFA 22, dařilo se i Call of Duty

Žebříčku nejprodávanějších fyzických her v ČR dle JRC v listopadu dominovala FIFA 22, dařilo se i Call of Duty

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

7. 12. 2021 14:00

Český obchod s hrami a herními doplňky JRC poprvé přinesl měsíční žebříček nejprodávanějších her na fyzických nosičích v České republice. Za měsíc listopad dominantně vede FIFA 22, na “stupních vítězů” se ale zároveň objevuje nové Call of Duty nebo Farming Simulator.

Reklama

  • Obchod JRC zveřejnil žebříček fyzických prodejů za listopad
  • Statistikám vládne FIFA 22

Vedoucí pozice se i v České republice nijak výrazně neliší od statistik například v Británii, kde je aktuální ročník FIFA tradičně dominantním prodejním artiklem po celý rok. Marketingový specialista JRC Petr Kratochvíl poukazuje na to, že FIFA 22 vedla už v říjnu a to s opravdu velkým náskokem. 

Češi ale zároveň potvrdili svou přízeň k simulátorům a hokeji, třetí a čtvrté místo žebříčku totiž obsadil Farming Simulator 22, respektive NHL 22. Slabšími recenzemi se nenechali odradit i u letošního Call of Duty: Vanguard, které taktéž vyšlo v listopadu. Jeho největší konkurent Battlefield 2042 si vedl na lokálním trhu o něco hůře a skončil až pátý. 

LISTOPADOVÁ TOP10 ČESKÝCH HRÁČŮ (JRC)

 

  1. FIFA 22
  2. Call of Duty: Vanguard
  3. Farming Simulator 22
  4. NHL 22
  5. Battlefield 2042
  6. Far Cry 6
  7. Pokémon Brilliant Diamond
  8. Forza Horizon 5
  9. Just Dance 22
  10. Pokémon Shining Pearl

Velký úspěch slaví série Pokémon, remaky titulů Diamond a Pearl s podtituly Brilliant a Shiny totiž obsadily sedmé a desáté místo. Kdo ví, třeba by společnými silami pronikly do první trojky. Další pozice v žebříčku nepřekvapivě obsazují letošní podzimní hity Far Cry 6 a Forza Horizon 5. Překvapením může být nový ročník Just Dance, ten ale zase zaujme především casual hráče, kteří pravděpodobně hry kupují na fyzických nosičích v klasických obchodech častěji, než hardcore hráči.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama