Zájem o NFT klesá. Data naznačují, že objem transakcí spadl o více než 90 %
i Zdroj: Sky Mavis
NFT Novinka Zájem o NFT klesá. Data naznačují, že objem transakcí spadl o více než 90 %

Zájem o NFT klesá. Data naznačují, že objem transakcí spadl o více než 90 %

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

5. 5. 2022 09:38

V herní branži se stále častěji mluví o implementaci blockchainu a NFT předmětů, což tradičně smýšlející hráči prozatím nepřijímají s velkým nadšením. Poslední data navíc naznačují, že se s tokeny už tolik neobchoduje.

Reklama

  • Počet transakcí, v nichž figurují NFT předměty, se snížil o 92 %
  • Výrazně klesl i počet aktivních peněženek

Na skutečnost poukázal magazín Wall Street Journal, který porovnal data ze září minulého roku s aktuálními údaji. Informace čerpal ze stránek NonFungible.com, které se specializují na sledování těchto transakcí. Na co se tedy přišlo?

Zatímco během září minulého roku došlo každý den v průměru na 225 tisíc transakcí, což je nejvyšší zaznamenané číslo, aktuálně jde o pouhých 19 tisíc. Počet transakcí se tedy snížil o 92 %.

Blizzard zjišťuje zájem hráčů o NFT, kryptoměny, play-to-earn a další trendy. Prezident Mike Ybarra se však od NFT distancoval
i Zdroj: Blizzard Entertainment

Blizzard zjišťuje zájem hráčů o NFT, kryptoměny, play-to-earn a další trendy. Prezident Mike Ybarra se však od NFT distancoval

Blockchainová mánie je v plném proudu, s NFT projekty dnes koketují i některé velké firmy v herní branži, zatímco jiné se od…

18. 4. 2022 10:53

Zpráva zmiňuje také počet aktivních peněženek, kde si uživatelé uchovávají zakoupené předměty. Číslo kulminovalo v listopadu minulého roku, tehdy se vyšplhalo na 119 tisíc, aktuální data hlásí pouhých 14 tisíc, jde tedy o pokles o 88 %. Snížený zájem o NFT dokládají také Google Trends, vyhledávání tohoto pojmu kleslo o zhruba 80 %.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama