Zájem hráčů o Vánocích položil Nintendo eShop, oprava trvala celý den
Společnost Nintendo se o Vánocích potýkala s “příjemným” problémem. Zájem hráčů i novopečených majitelů konzolí Switch totiž způsobil problémy s připojením k online službám Nintendo eShop, které zhruba od ranních hodin 25. prosince (východoamerického času) vůbec nefungovaly. Firmě se povedlo připojení plně obnovit až o zhruba 24 hodin později.
- Nintendo eShop se během Vánoc potýkal s problémy
- Služby nefungovaly od rána 25. téměř 24 hodin
Americká pobočka Nintenda se za problémy omluvila na svém twitterovém účtu. V ten moment teprve pracovala na řešení největších problémů. Ty se objevily kolem desáté hodiny ranní našeho času 25. prosince. Tedy v době, kdy se začaly probouzet i východní domácnosti ve Spojených státech a pravděpodobně vypukla plná horečka nakupování a stahování her nebo aktualizací ze serverů Nintenda. Firma nicméně neuvedla, jaké konkrétní problémy ji postihly.
Dle dat webu Downdetector byla nejhorší situace zhruba tři hodiny po vypuknutí problémů, tedy v době, kdy už dárky rozbalila obě pobřeží USA. Později problémy mírně polevily a s trochou štěstí bylo možné obchod otevřít i z něj stahovat aktualizace. Do plně funkčního stavu se ale eShop dostal až kolem desáté hodiny ráno 26. prosince našeho času. Problémy tedy trvaly zhruba 24 hodin.
Server Verge připomíná, že velmi podobná situace nastala i během loňských Vánoc. Nintendo v té souvislosti upozorňovalo na to, že obchod nemusí být během svátků spolehlivý a dokonce doporučoval, aby si hráči vytvořili uživatelský profil ještě před Vánoci (tedy dříve, než konzoli dostanou jako dárek, což je značně bizarní rada). Problémy se zároveň netýkaly například infrastruktury online hraní.