zacpa-nezavislych-traileru-potreti
Novinka Zácpa nezávislých trailerů (potřetí)

Zácpa nezávislých trailerů (potřetí)

Marek Král

Marek Král

29. 10. 2010 09:06
Reklama

Fluid
Je k mání od letošního října na Xbox Live Indie Games za cenu 80 MS bodů nebo jednoho dolaru. Kdo se toulá po této xboxové službě, může se už domnívat, o jakého autora asi půjde. Luke Schneider z Radiangames. Tento chlapík se na Xbox Live Indie Games představil hity jako JoyJoy, Crossfire či Inferno. Fluid je čtvrtým v pořadí a charakterizovat ho bude jednoduché: závodní Pac-Man s nablýskanou kapotou. Takže koho baví trochu toho přemýšlení, akce a závodění, tento titul je přesně pro něho.

Proun
Pro některé Marble Madness na cracku. Proun můžeme zařadit mezi závodní hybridy. S kuličkou, která je připevněná k lanu tak, že nemůže spadnout, se budeme kutálet pořád dopředu a vyhýbat se překážkám, které se nám budou stavit do cesty. Kulička se totiž může točit okolo lana a vlastně i musí kvůli výše zmíněné podmínce plus faktu, že když se kulička otáčí, nabírá taky rychlost. Za tento výborný nápad, který je navíc zpracován dechberoucně, je odpovědný Joost van Dongen, který doufá, že hra by se mohla stihnout před koncem letošního roku. Oficiální stránky zde.

Krautscape
Půvabné závody autíček á la Fantomas jsou sice pořád v alfa verzi, ale vypuštěný trailer od malého švýcarského Teamu Krautscape naznačuje, že bude dobré si počkat. Ono, kolikrát si člověk mohl zahrát závody, ve kterých se nejen jezdí, ale i létá? A kolikrát člověk mohl závodit a za zběsilého závodění určovat-stavět trasu závodu? Na těchto stránkách se dočtete víc a koho láká vyzkoušet alfa verzi Krautscape (samo sebou v multiplayeru), ten ať stahuje odsud. Ve verzi pro Mac i Windows.

Driftmoon
Tvůrci nezávislé hry Notrium by již brzy měli vydat své nové rpg z ptačí perspektivy Driftmoon. Prý můžeme očekávat to, co se od dobrých rpg většinou očekává: příběh, objevování a plnění nejrůznějších úkolů. Tvůrci z Finska dále upřesňují, že jejich rpg bude ctít pravidla „zašlých dní“ – takže rozhodně žádný click-fest, žádný grind, ale poctivé dialogy s hlavním těžištěm na příběhu. Uvidíme. Zatím to vypadá moc dobře. Zájemce navedu sem.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama