Z remaků Resident Evil 2 a 3 zmizel ray tracing a Dolby Atmos. Není jasné proč
Studio Capcom zřejmě v posledních aktualizacích odebralo z remakovaných titulů Resident Evil 2 a Resident Evil 3 technologické vychytávky. Pozorný hráč s přezdívkou pmc64 na subredditu r/pcgaming upozornil na to, že z nabídky nastavení her zmizel raytracing a v případě třetího dílu i Dolby Atmos.
- Z Resident Evil 2 a Resident Evil 3 byl odstraněn ray tracing a v případě druhého zmíněného i Dolby Atmos
- Studio neřeklo proč
- Může jít o chybu i záměrnou opravu problémů
Zásadní otázkou je proč. Technologie totiž v obou hrách fungovaly bez problému, nejde tedy o typický případ dočasného odebrání zlobícího prvku. Studio zatím situaci oficiálně neokomentovalo. Podle magazínu TheGamer fanoušci nejčastěji spekulují, že jde jednoduše o omyl a ray tracing ze hry vůbec zmizet neměl. Ve hře je ale také varianta zásahu ze strany společnosti Nvidia kvůli skrytým technologickým problémům.
Doufejme, že se možnosti do her brzy vrátí. Capcom sám má se zpětnými změnami svých her bohaté zkušenosti. Jde ale o změnu veskrze příjemnou. Poměrně pravidelně totiž z titulů zpětně odstraňuje protipirátskou ochranu Denuvo. Naposledy se tak stalo před týdnem, kdy se Denuva definitivně zbavil dva roky starý horor Resident Evil Village. Resident Evil 2 byl od technologie okleštěn v květnu roku 2021, z trojky zmizela dokonce ještě o několik měsíců dříve.
O případném návratu nebo komentáři firmy vás budeme informovat.