Wo Long: Fallen Dynasty je otevřenější než Nioh. Cross-platform multiplayer se nechystá
Wo Long: Fallen Dynasty patří mezi hry, které ozdobí začátek příštího roku. Soulsovka je často přirovnávána k Nioh, byť se v některých prvcích značně odlišuje. A právě o těchto odlišnostech promluvili producenti ze studia Team Ninja.
- Autoři vysvětlili, čím se Wo Long liší od her značky Nioh
- Cross-platform multiplayer nebude, spojí se pouze hráči současné a minulé generace na konzolích daného výrobce
V rozhovoru pro magazín Wccftech zaznělo, že RPG Wo Long je oproti Nioh více otevřené. “A to nejen díky mechanismu skákání, ale také díky zasazení do Číny. Chtěli jsme hráčům nabídnou atmosféru mnohem větší lokace plné obrovských výhledů, unikátní krajiny a velkých hradů.”
Autoři dále vysvětlují, že se herní náplň skládá z jednotlivých misí, jelikož chtěli hráče co nejméně rozptylovat a odvádět od akce, která je jádrem celého zážitku. Fallen Dynasty však nabídne také mnoho příležitostí k prozkoumávání okolního prostředí. “Sice nejde o otevřený svět, hráči se však i tak mohou pustit do průzkumu, za který budou náležitě odměněni.”
Z rozhovoru také vyplývá, že hra nebude podporovat cross-platform multiplayer, vývojáři zajistili pouze propojení mezi současnou a minulou generací konzolí, a to na Xboxu i PlayStationu.
Jak to celé bude fungovat, to se dozvíme už 3. března, kdy hra vyjde na PC a konzolích PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One a Xbox Series.