Wild Hearts jsou ve vývoji už čtyři roky. Autoři vysvětlují, proč se rozhodli navázat spolupráci s EA
i Zdroj: Koei Tecmo / Electronic Arts
Wild Hearts Novinka Wild Hearts jsou ve vývoji už čtyři roky. Autoři vysvětlují, proč se rozhodli navázat spolupráci s EA

Wild Hearts jsou ve vývoji už čtyři roky. Autoři vysvětlují, proč se rozhodli navázat spolupráci s EA

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

29. 9. 2022 11:02

Novinka Wild Hearts se včera představila v působivém traileru, který o hře prozradil vše podstatné, zároveň se však objevily jisté otázky ohledně designu hry a některých prvků. Na ně se pokusili odpovědět zástupci společnosti Koei Tecmo.

Reklama

  • První fáze vývoje Wild Hearts začala už před čtyřmi lety
  • Svět hry je rozdělen do samostatných zón
  • Titul nabídne kooperaci pro tři hráče
  • Spolupráci s EA autoři vysvětlují snahou oslovit co nejširší publikum

V rozhovoru pro magazín IGN figurují Kotaro Hirata a Takuto Edagawa, kteří na produkci dohlíží jako ředitelé vývoje. Prozradili například, že hra není vystavěna jako open-world, vývojáři svět rozdělili do několika samostatných zón (podobně jako tvůrci Monster Huntera), jelikož se pro tento žánr více hodí. Hráči se však v zóně mohou pohybovat zcela bez omezení, díky příruční dřevěné vrtuli se mohou dostat na jakýkoliv bod na mapě.

Autoři také zmínili, že původně uvažovali o kooperaci až pro čtyři hráče, nakonec se ale rozhodli omezit partu na tři lovce. Důvodem je systém Karakuri, s jehož pomocí hráči získávají značnou výhodu, spolupráce tří lidí po hratelnostní stránce působila nejlépe.

První trailer ukazuje gigantické bestie z Wild Hearts. Lovecká sezóna začne zkraje příštího roku
i Zdroj: Koei Tecmo / Electronic Arts

První trailer ukazuje gigantické bestie z Wild Hearts. Lovecká sezóna začne zkraje příštího roku

Jak bylo slíbeno, tak se také stalo. K dispozici máme první trailer z chystané novinky Wild Hearts, která vzniká ve…

28. 9. 2022 17:52

Společnost Koei Tecmo si své hry běžně vydává svépomocí, v případě Wild Hearts ale udělala výjimku a spojila síly s Electronic Arts. Důvodem je snaha oslovit co nejširší publikum. EA si autoři pochvalují za jeho zkušenosti ve vydávání her, přičemž věří, že Wild Hearts skutečně protlačí v regionech po celém světě. S EA za tímto účelem konzultovali některé herní prvky, aby se titul více přiblížil západní produkci.

Z rozhovoru také vyšlo najevo, že se na hře pracuje už celé čtyři roky, pokud tedy budeme počítat fázi přípravy konceptů a plánování vývoje. Na rozdíl od jiných projektů se autorům podařilo uhlídat potenciální úniky, o hře se tím pádem dozvídáme jen několik měsíců před vydáním. Autoři v této souvislosti dodali, že nechtěli, aby hráči na Wild Hearts zbytečně dlouho čekali. A tím se také vymykají současným trendům, hry se totiž zcela běžně oznamují celé roky před vydáním.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama