Warzone 2.0 zaznamenal na Steamu masivní úspěch, hráči ale kritikou nešetří
i Zdroj: Activision / CoD: Warzone press kit
Novinka Warzone 2.0 zaznamenal na Steamu masivní úspěch, hráči ale kritikou nešetří

Warzone 2.0 zaznamenal na Steamu masivní úspěch, hráči ale kritikou nešetří

Radek Raudenský

Radek Raudenský

18. 11. 2022 13:30

Ve středu jsme se dočkali vydání očekávaného battle royale Warzone 2.0. Obrovské očekávání se nakonec prokázalo a minimálně na Steamu hra zaznamenala masivní úspěch – v tuto chvíli se maximální počet současně hrajících hráčů zastavil na více než 450 tisících a v jednu chvíli byl Warzone druhou nejhranější hrou na platformě.

Reklama

  • Warzone 2.0 zaznamenal na Steamu masivní úspěch
  • Hra měla v jednu chvíli více než 450 tisíc aktivních hráčů
  • Množí se ale kritika především vůči sbírání vybavení

Když vezmeme v potaz, že se hra objevuje také na Battle.net a samozřejmě i konzolích, ve hře se možná objevilo i několik milionů hráčů. Prozatím jsou ale reakce velice rozporuplné a minimálně Steamu hráči kritikou nešetří. Warzone si drží spíše záporné hodnocení a výtky míří všude.

Warzone 2.0 zaznamenal na Steamu masivní úspěch, hráči ale kritikou nešetří
i Zdroj: SteamCharts

Hráči si stěžují na množství bugů, lagující se servery nebo načítávání textur. Nelíbí se jim ani nové mechanismy, třeba systém sbírání vybavení je jedním z hlavních současných problémů. Příspěvky okolo lootování se objevují všude, někteří hráči systém přirovnávají k práci s Microsoftem Excel. Je otázkou, jak rychle na všechnu zpětnou vazbu studio Infinity Ward zareaguje, Warzone je totiž jedním z hlavních taháků Activisionu.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama