Vývojáři z Naughty Dog promluvili o důležitosti světla a výběru správných barev při práci na The Last of Us Part I
Na webu se už můžete začíst do recenze Last of Us Part I, která napovídá, že remake skutečně stojí za pozornost. Hra ale vychází až zítra, tvůrci z Naughty Dog tedy ještě stihnou říct pár slov.
- Na remaku prvního The Last of Us se podílel art director původní hry
- Vývojáři vysvětlili, jak pracovali s osvětlením a barevnou paletou
- Hra vychází zítra
Poslední video se věnuje umělecké vizi, na níž ve studiu pracoval Erick Pangilinan, ale také art director Sebastian Groman, jenž je podepsán pod původní hrou. Ten se nechal slyšet, že díky výkonu konzole PlayStation 5 mohli zajistit mnohem bohatší prostředí, což je vidět například v ulicích zarostlého Pittsburghu.
Pangilinan dodává, že se díky nasvícení povedlo dramaticky vylepšit všechny cutscény, které jsou v remaku mnohem bohatší, takže působí realističtějším dojmem. Jednotlivé postavy tak získávají větší hloubku.
Groman v této souvislosti upozorňuje na jednoduchý trik. Úpravou barevné palety se často snažili podtrhnout aktuální emoce dané postavy, například samotu a strach na straně Ellie zvýraznili modrou barvou.
Jak to celé funguje, to si můžete ověřit už zítra, kdy hra vyjde na konzoli PlayStation 5. V přípravě je také PC verze, termín vydání však autoři stále tají.