Vývojáři vysvětlují principy systému Gunsmith 2.0, který připravili pro Call of Duty: Modern Warfare II
Jednou z předností série Call of Duty jsou bezesporu pečlivě zpracované zbraně. V případě Modern Warfare II bude představen vylepšený systém Gunsmith, který by měl výrazně usnadnit manipulaci s jednotlivými kvéry.
- Gunsmith 2.0 navazuje na systém uvedený v Modern Warfare z roku 2019
- Vývojáři představili takzvané platformy zastřešující rodinu zbraní
- Systém usnadňuje progresi u konkrétní zbraně, autoři chtěli eliminovat repetitivnost
Gunsmith se poprvé objevil v Modern Warfare z roku 2019, právě na něj naváže verze 2.0, která se na základě zpětné vazby od komunity dočkala důležitých úprav. Systém Gunsmith 2.0 blíže představili jeho tvůrci v separátním videu.
Vývojáři promluvili o takzvaných platformách reprezentujících “rodinu” zbraní. Platformy by měly odemknout nové možnosti v úpravě, které přesahují základní třídu zbraně. Krom výměny optiky, pažby, hlavně a dalších částí bude možné nahradit také tělo, čímž se změní typ zbraně. Z útočné pušky se tedy jedním kliknutím může stát samopal, lehký kulomet či odstřelovací puška.
Je třeba zdůraznit, že zbraně dané platformy mohou využívat stejné doplňky, jelikož budou sdílené. Dochází tak k úpravě progrese u konkrétní zbraně, už nebude nutné pokaždé znovu odemknout všechny modifikace, čímž by mělo dojít ke snížení repetitivnosti. K testování zbraní poslouží střelnice, kde si své výtvory můžete bezpečně vyzkoušet. Více prozrazuje přiložené video.
Call of Duty: Modern Warfare II vyjde 28 října. Upravený Gunsmith si však můžete vyzkoušet už zítra, startuje totiž multiplayerová beta.