Vývojáři vysvětlili, proč ve Far Cry 6 dochází k přepínání do third-person pohledu
Ubisoftu je občas vyčítáno, že hry z jeho produkce trpí na jistou schematičnost. Snad i proto se vývojáři stojící za Far Cry 6 rozhodli maličko experimentovat, třeba v souvislosti s perspektivou.
- Third-person pasáže mají podpořit vztah mezi hráči a hlavní postavou
- Také by měly podtrhnout akční pasáže
Z gameplay ukázky vyšlo najevo, že se first-person pohled v určitých situacích přepíná v third-person perspektivu. Šlo kupříkladu o moment, kdy Dani Rojas střílí z minometu, který má upevněný na zádech, k přepnutí ale dochází také třeba při prozkoumávání partyzánských táborů. Vývojáři nyní vysvětlili, proč se tomu tak děje.
Narrative director Navid Khavari tento prvek objasnil v rozhovoru pro magazín GameSpot. Zdá se, že hlavním důvodem je snaha podpořit vztah mezi hlavní postavou a hráčem. Khavari prozradil, že s přepínáním kamery vývojáři nějakou dobu experimentovali, výsledek je velmi mile překvapil. “Hned bylo znát, že je tam větší propojení s Dani, její cestou tímto světem a epickým příběhem na ostrově Yara,” vysvětlil a dodal, že hráčům chtěli dát také možnost prohlédnout si postavu, její oblečení a další doplňky.
Pokud jde o výše zmíněné řádění s minometem, zde je účel pohledu z třetí osoby trochu jiný. V tomto případě má především podtrhnout akční sekvenci, dodat ten správný náboj.
Je samozřejmě otázkou, jak to celé bude fungovat v praxi. To se dozvíme 7. října, kdy Far Cry 6 vychází. Hra míří na konzole PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series a na PC.