Vývojáři The Ascent pracují na doplnění chybějícího DLSS a ray tracingu v PC verzi pro Game Pass
Tento týden vydané kyberpunkové RPG The Ascent se prozatím těší vřelému přijetí. Jakkoli by se tak mohlo zdát, že mají vývojáři ze studia Neon Giant již zaděláno na úspěch, řada hráčů si povšimla, že verze pro Steam a Game Pass (PC) nejsou po technické stránce totožné. Zatímco první nabízí uživatelům nejnovějších grafických karet komfort technologie DLSS a ray tracingu, u druhé je tomu přesně naopak.
- The Ascent v PC verzi pro Game Pass neumožňuje DLSS a ray tracing
- Vývojáři plánují opravu dodat co možná nejdříve
Sladění technické parity počítačových verzí je podle vývojářského týmu jednou z hlavních priorit aktuálního vývoje. Už nyní je podle slov kreativního ředitele studia Tora Fricka navázána aktivní komunikace s partnery ve snaze dodat změnu v nejkratším možném termínu. Podle jeho vyjádření, reagující na vybrané komentáře hráčů upozorňující i na problém s načítáním, není totiž požadovaná oprava pouze otázkou přepnutí jednoho tlačítka, nýbrž hlubšího zásahu do pozadí jednotlivých verzí.
Ve svém starším sdělení pro web Wcctech Frick už dříve potvrdil, že jak Nvidia DLSS, tak zejména ray tracing nebudou v době vydání začleněny do konzolové verze pro Xbox Series. Jejich následné přidání není zatím v plánu.