Vývojáři remaku Dead Space na základě zpětné vazby od fanoušků upravili zvuky plazmového řezáku a pulzní pušky
Studio Motive se zavázalo, že bude během přípravy remaku Dead Space bedlivě naslouchat názorům zaznívajícím z řad komunity. A svůj slib skutečně plní, což dokládají poslední změny.
- Studio Motive prezentovalo upravené zvuky vybraných zbraní z Dead Space
- Týkají se plazmového řezáku a pulzní pušky
- Vývojáři upravili frekvenci a efekt prostředí
V rámci posledního livestreamu hovořili vývojáři o zvukovém designu, diváci se mohli zaposlouchat do plazmového řezáku a pulzní pušky. A právě k těmto zvukovým efektům dostali autoři zpětnou vazbu, kterou se rozhodli zpracovat a upravit podle ní zvukový profil těchto zbraní.
Změny si můžete poslechnout v příspěvku na Twitteru. V něm vývojáři nabídli srovnání s původní hrou, záznamem z livestreamu a následnou revizí.
Ke změnám se pak na Redditu vlíže vyjádřil komunitní manažer Caden House. Vysvětlil, že síla zbraní nevychází pouze z jejich základního zvuku, ale také z vlivu na povrchy a efektu, jaký dodává okolní prostředí. V případě plazmového řezáku se rozhodli upravit frekvenci, aby více zdůraznili sílu výstřelu, závěr efektu zase dokreslují o poznání hlubší tóny.
Pulzní puška se zase dočkala chaotičtějšího rytmu, už není tak svázaný jako v případě první verze. V tomto případě designéři přidali na hlasitosti prostředí a povrchového efektu.
Autoři již avizovali, že se další prezentace uskuteční během příštího měsíce. V první řadě se bude zaměřovat na výtvarné zpracování, určitě se ale najde také prostor pro další témata.