Vývojáři Horizon Forbidden West si zakládají na přístupnosti, připravili Co-Pilot systém a další pomocné prvky
i Zdroj: Guerrilla Games / Sony Interactive Entertainment
Horizon Forbidden West Novinka Vývojáři Horizon Forbidden West si zakládají na přístupnosti, připravili Co-Pilot systém a další pomocné prvky

Vývojáři Horizon Forbidden West si zakládají na přístupnosti, připravili Co-Pilot systém a další pomocné prvky

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

11. 2. 2022 08:00

First-party tituly od Sony jsou pověstné svou přístupností. Vývojáři běžně myslí i na věci, na které by si sami hráči možná ani nevzpomněli, Horizon Forbidden West samozřejmě nebude výjimkou.

Reklama

  • Horizon Forbidden West nabídne široké možnosti nastavení
  • Hra obsahuje pět různých obtížností
  • Tvůrci připravili celou řadu pomocných prvků

Hlavní designér Brian Roberts se v příspěvku na oficiálním PlayStation blogu rozpovídal o širokých možnostech nastavení, pro začátek potvrdil několik velikosti textu a různá pozadí. Pro lepší orientaci při cestě na západ se Aloy může kdykoliv začíst do svého deníčku, kam si zapisuje poznatky o lidech a plechových potvorách, na které natrefila. 

Autoři připravili celkem pět úrovní obtížnosti, příběhovým režimem počínaje, velmi těžkým konče. Také si ale můžete vytvořit vlastní profil a nadefinovat třeba úrovně poškození. Některé materiály navázané na agresivní roboty mohou být zničeny, pokud je Aloy nedokáže před likvidací jejich nositele oddělit, tento mechanismus ovšem můžete obejít skrze zjednodušený lootovací systém.

Pokud se jedná o gamepad, zde budou připraveny přednastavené profily (autoři mysleli i na leváky), zároveň je možné přemapovat konkrétní tlačítka. Velmi zajímavý je Co-Pilot systém, ten umožní připojit druhý ovladač, skrze který mohou další lidé asistovat při ovládání.

Vývojáři Horizon Forbidden West si zakládají na přístupnosti, připravili Co-Pilot systém a další pomocné prvky
i Zdroj: Hrej.cz

Pak zde máme celou řadu šikovných pomocníků, například automatický sprint, doplňování zdraví (pokud se dostane pod 50 %) nebo samovolné otevření glideru ve chvíli, kdy Aloy padá z větší výšky. Poštelovat si ale můžete nespočet dalších maličkostí, například míru zpomalení hry během otevírání kruhového výběru zbraní. Je vidět, že v Guerrilla Games mysleli opravdu na všechno. Hra vychází 18. února na konzolích PlayStation 4 a PlayStation 5.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama