Vývojář Life is Strange: True Colors dává nahlédnout do implementace DualSense
Čtvrtá iterace dramatu Life is Strange dala už při svém představení odtušit, že nás tentokrát čeká mírná obměna motivů oproti konceptu studia Dontnod. Studio Deck Nine, které Life is Strange: True Colors vyvíjí, se totiž vyslovilo, že se chce primárně soustředit na hluboké prožití pocitů a souznění s hlavní hrdinkou. Dopomoci tomu má i podpora ovladače DualSense.
- Life is Strange: True Colors nabídne podporu funkcí ovladače DualSense
- Implementace proběhne využitím světelné diody pro nastínění emocí postav
- Haptická odezva bude na druhou stranu aktivována při vnitřním zápolení Alex s užíváním schopností
Už delší dobu víme, že Alex – hlavní protagonistka příběhu – má vrozenou schopnost číst v náladě a pocitech ostatních lidí. Toto neotřelé nadání empatie, jež bude během hraní reprezentováno různě barevnou aurou postav se do ovladače DualSense promítne odpovídající změnou barevného spektra světelné lišty – červená pro vztek, modrá pro smutek, fialová pro strach a zlatá pro radost.
Jako přídavek se pak objeví i očekávaná haptická odezva, a to konkrétně v odezvě na nestabilitu a nepředvídatelnost schopností, kterými Alex disponuje.
„Během svého průzkumu Haven Springs, zjistíte, že užívání vašich rostoucích schopností spouští sílící odezvu v levém triggeru. Nepřímo poukazujíc na křehkost Alexiina nadpřirozeného smyslu, jež zcela nezmizí ani při jejím rostoucím sebevědomí v průběhu celého příběhového oblouku,“ prohlásil pro PlayStation Blog zástupce vývojářského týmu Deck Nine.
Life is Strange: True Colors vychází 10. září pro PlayStation 4|5, Xbox One, Xbox Series, PC a Google Stadia.