Vývoj Perfect Dark je v dobré kondici, partnerství s Crystal Dynamics je dobrá zpráva, tvrdí Microsoft
i Zdroj: The Initiative
Novinka Vývoj Perfect Dark je v dobré kondici, partnerství s Crystal Dynamics je dobrá zpráva, tvrdí Microsoft

Vývoj Perfect Dark je v dobré kondici, partnerství s Crystal Dynamics je dobrá zpráva, tvrdí Microsoft

Radek Raudenský

Radek Raudenský

5. 9. 2022 15:50

Projekt Perfect Dark se v posledních měsících nenachází, alespoň zvenčí, v moc dobré situaci. Veřejnost se dozvěděla třeba o odchodu Dana Neuburgera, ředitele vývoje hry, spekulace pak hovořily o mnoha dalších vývojářích, kteří se rozhodli dobrovolně odejít kvůli situaci v The Initiative, vedení firmy a struktury obecně.

Reklama

  • Dle Microsoftu je situace v The Initative v pořádku, respektive vývoj Perfect Dark je v dobré kondici
  • Partnerství s Crystal Dynamics je přirozené a neznačí nic špatného, tvrdí Matt Booty, ředitel Microsoft Studios

Do celé situace se tak vložili i novináři, kteří se začali vyptávat. V jedné ze zpráv od Windows Central se psalo, že se vedení nemohlo shodnout na tom, zdali zůstat v menším počtu a tvořit malé, ale kvalitní indie hry, nebo studio masivně rozšířit a pracovat na velkých projektech. Dle VideoGamesChronicles značily odchody velký problém a dle současných i bývalých zaměstnanců bylo problémem skutečně vedení studia The Initiative. Vše pak dovršilo oznámené partnerství s Crystal Dynamics, které mělo vývoj hry částečně převzít a pomoct s těžkou situací.

Celou situaci ale nyní vyvrací samotný Microsoft, který The Initiative vlastní. Dle Matta Bootyho, ředitele Microsoft Studios, je vývoj Perfect Dark v pořádku a spojenectví s Crystal Dynamics je naopak dobrým znakem.

„Způsob, kterým se tvoří hry, se neustále vyvíjí. Představa jednoho týmu se už moc často neděje. Ale když jsme oznámili partnerství s Crystal Dynamics, tak sem na internetu četl, že je tu nějaký problém. Ale je to přesně naopak. V Crystal Dynamics máme tým veteránů, více než stovku zkušených vývojářů, kteří se najednou uvolnili – samozřejmě, že s nimi chceme pracovat, především protože podobnou hru už v minulosti tvořili,“  tvrdí Booty. Ředitel pak poukazuje, že podobná partnerství nastala i u dalších her. Age of Empires 4 vznikalo s Relicem, Microsoft Flight Simulator zase s týmem v Asobo.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama