Vývoj čtvrtého Zaklínače vede dosavadní šéf Gwentu, slibuje, že nedojde na crunch
i Zdroj: Steam / CD Projekt
Zaklínač Novinka Vývoj čtvrtého Zaklínače vede dosavadní šéf Gwentu, slibuje, že nedojde na crunch

Vývoj čtvrtého Zaklínače vede dosavadní šéf Gwentu, slibuje, že nedojde na crunch

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

22. 3. 2022 13:18

Včerejší oficiální oznámení vývoje čtvrtého dílu herní série Zaklínač vzalo herní komunitu útokem, na konkrétnější detaily jsou ale stále autoři z polského studia CD Projekt skoupí. Dozvěděli jsme se alespoň kdo vývoj povede. Zodpovědnou roli zastane zkušený Jason Slama, bývalý šéf vývoje Gwentu.

Reklama

  • Vývoj nového Zaklínače řídí dosavadní šéf Gwentu Jason Slama
  • Slibuje, že nedojde na crunch a přesčasy

První zkušenosti sbíral Slama v Ubisoftu, v roce 2014 ale posílil řady CD Projektu. Nejdříve se podílel na třetím Zaklínači, konkrétně se staral o grafické rozhraní a kompletně zpracoval programovací pozadí minihry Gwent. Právě díky zkušenosti s karetní minihrou se pak staral o vývoj standalone Gwent - The Witcher Card Game a od roku 2018 zastával roli ředitele hry.

Dle profilu na profesní sociální síti LinkedIn byl v květnu loňského roku jmenován šéfem vývoje připravovaného Zaklínače. Na sociálních sítích to jen potvrdil a láká další tvůrce, kteří by se v případě zájmu a zkušeností měli přidat k vývojářskému týmu. 

V reakci na jeho nabídku někteří uživatelé Twitteru upozornili na nepříliš dobré renomé CD Projektu jako firmy, kde jsou přesčasy a takzvaná “kultura crunche”, o které se v souvislosti s AAA herním vývojem často bavíme, součástí práce. Slama ale velmi sebevědomě oznámil, že „Pod mým vedením nikdy!“.

V souvislosti s pracovními podmínkami ve studiu můžeme zmínit například situaci z konce roku 2020, kdy vedení CD Projektu i přes dřívější slib nařídilo zaměstnancům plošně přesčasy. 

Pro zajímavost - šéf vývoje Zaklínače 3 Konrad Tomaskiewicz, po dlouhých letech služby a kariérního růstu až do pozice viceprezidenta herního vývoje, CD Projekt opustil v květnu loňského roku. Na vině byla obvinění z údajné šikany podřízených. Vývoj Cyberpunku 2077 řídil šéf studia Adam Badowski.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama