Výrobce kečupu Heinz spouští kampaň ve Fortnite. Varuje před klesající kvalitou úrodné půdy
i Zdroj: Tom Hermans / Unsplash
Fortnite Novinka Výrobce kečupu Heinz spouští kampaň ve Fortnite. Varuje před klesající kvalitou úrodné půdy

Výrobce kečupu Heinz spouští kampaň ve Fortnite. Varuje před klesající kvalitou úrodné půdy

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

16. 3. 2023 09:07

Globální potravinářský gigant Heinz spustil velmi neobvyklou reklamní kampaň v populární free-to-play střílečce Fortnite. Nejde o žádnou propagaci jeho výrobků, naopak upozorňuje na okolnosti zhoršování stavu přírody ve vztahu k pěstování rajčat.

Reklama

  • Ve Fortnite se objevila varovná kampaň potravinářského giganta Heinz
  • Varuje před zhoršující se kvalitou půdy a přibližuje výrobní proces kečupu

V kampani SOS Tomatoes můžou hráči skrz menu Discover nebo kód 1877-1435-6432 navštívit speciální ostrov přibližující proces výroby kečupu. Na něm se nachází skleníky, kde rostou mladé sazeničky rajčat. Ty se následně přesouvají na rozlehlejší pole, kde dospívají a dozrávají plody.

Výrobce upozorňuje na to, že se globálně kvalita půdy prudce zhoršuje, což postihuje i produkci asi nejoblíbenější omáčky na světě. Mapa nabízí konkrétní příklady efektů, které pěstování zeleniny přímo ohrožuje a komplikuje. Zároveň se Heinz neopomíná pochlubit tím, že hodlá do roku 2025 používat výhradně udržitelně pěstovaná rajčata a do roku 2050 chce mít jako firma nulovou uhlíkovou stopu.

"Všichni se můžeme podílet na ochraně naší půdy a chutných potravin, které z ní rostou, a to doslova," okomentovala bizarní kampaň ředitelka udržitelnosti firmy Cristina Kenz.

Nejde o první podobnou společensky aktivistickou kampaň ve Fortnite. V minulosti jsme viděli například vzpomínkovou akci věnovanou bojovníkovi za lidská práva Martinovi Lutherovi Kingovi. Ta ale mezi hráči a novináři vyvolala spíše kritiku, protože v kombinaci s popkulturními skiny a tancujícími hráči nepůsobila příliš citlivě.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama