Vůbec nemáme marketingové oddělení, vysvětlují autoři The Day Before. Tvůrci si stěžují na dezinformace
Studio Fntastic se v posledních týdnech ocitlo pod náporem kritiky. Důvodů je hned několik, třeba nápadná inspirace u konkurenčních projektů nebo uvolněná gameplay ukázka, která na fanoušky neudělala moc dobrý dojem. Autoři se nyní brání.
- Studio Fntastic si postěžovalo na šíření dezinformací a nedostatečné ověřování faktů
- Autoři zmínili, že nemají marketingové oddělení, veškeré zdroje investují do vývoje
- Fanouškům slíbili, že zlepší komunikaci
Studio se rozhodlo ke zveřejnění krátkého komentáře, v němž si stěžuje na šíření nepravdivých informací. “Všichni žijeme v době dezinformací a nedostatečného ověřování faktů. Každý může říct cokoliv, aby byl vidět, a každý mu bude věřit,” stojí v příspěvku.
Dále je zmíněno, že dezinformace mohou poškodit další malá a středně velká studia, přičemž přímo ovlivňují mentální rozpoložené členů daného týmu. Studio Fntastic se tedy rozhodlo, že po vydání The Day Before bude začínajícím vývojářům s problémy tohoto rázu pomáhat. “Ničení je snadné, tvoření těžké,” stojí v závěru sdělení.
Studio si ale tímto prohlášením svou pozici příliš nevylepšilo. Navazující komentáře naznačují, že by bohatě stačilo, pokud by autoři trochu víc komunikovali, aby předešli nedorozuměním. “Vůbec nemáme marketingové oddělení. Všechny naše zdroje investujeme do vývoje hry. Komunikaci ale zlepšíme, díky,” stojí v odpovědi.
Autoři také odmítli tvrzení, že se při vývoji The Day Before spoléhají pouze na cizí assety. “Všechno si děláme sami, ale je zde malé procento zakoupených assetů, aby byl urychlen vývojový proces. Na tom není nic hrozného.”
Studio se nyní nachází v nezáviděníhodné situaci. Z komentářů jasně vyplývá, že si bude těžko získávat důvěru zklamaných fanoušků. Někteří z nich poukazují na podobnost s příběhem studia Blue Box pracujícího na hře Abandoned. Kauzu si můžete připomenout skrze přiložené články.