Vicarious Visions dokončuje spojení s Activision Blizzard. Ze studia se stává Blizzard Albany a soustředí se čistě na podporu her od Blizzardu
V roce 2005 si Activision Blizzard akvizicí zajistil studio Vicarious Visions, jenž od té doby pracovalo na mnoha vedlejších značkách vydavatele jako Crash Bandicoot či naposledy Tony Hawk’s Pro Skater. Zároveň pomáhalo s vývojem Destiny či Call of Duty a právě podpora bude jejich novou hlavní náplní.
- Vicarious Visions se plně transformuje do Activision Blizzard
- Vývojáři ztrácí své jméno i status vývojářského studia
V lednu minulého roku totiž Activision oznámil, že se Vicarious Visions stane plnohodnotnou součástí vývojářského giganta. Přesný důvod nebyl známý, vedení naopak chválilo vzájemné partnerství, které údajně vyplynulo v „příležitost poskytnout VV dlouhodobou podporu.“
Vzájemné spojení je po více než roce kompletní, jak studio na svém Twitteru oznámilo. Je otázkou, zdali to je pro tým pozitivní zprávou – s vnořením do struktury Activision Blizzard totiž vývojáři přichází nejen o status hlavního vývojářského studia, ale zároveň o své jméno. Nově budou operovat jako Blizzard Albany s cílem plně podporovat vývoj her od Blizzardu.