Ve Skyrimu téměř nebyli koně a hru rozbíjela překážející včela. Autoři vzpomínají na vývoj
i Zdroj: Hrej.cz
The Elder Scrolls V: Skyrim Novinka Ve Skyrimu téměř nebyli koně a hru rozbíjela překážející včela. Autoři vzpomínají na vývoj

Ve Skyrimu téměř nebyli koně a hru rozbíjela překážející včela. Autoři vzpomínají na vývoj

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

9. 12. 2021 13:07

Jonah Lobe, designér postav kultovního RPG The Elder Scrolls: Skyrim, nedávno na Youtube nahrál téměř hodinový dokument, ve kterém společně s osmi dalšími kolegy kteří se podíleli na vývoji hry vzpomíná na různá úskalí a specifika titulu. Jednou ze zajímavých informací zmíněných ve videu je ta, že ze hry byla téměř vyškrtnuta možnost ježdění na koni a koně obecně.

Reklama

  • Jeden ze specializovaných designérů Skyrimu po letech zpracoval video, kde se skupinou dalších kolegů vzpomíná na vývoj
  • Zmiňují humorné historky z vývoje a řadu úskalí, které museli překonat

O koních se rozmluvila Lianne Cruz, animátorka zodpovědná za většinu čtyřnohých stvoření ve světě Skyrim. Ta nejdříve mluví o psech, kteří jsou jejím nejoblíbenějším zvířetem a byla na ně tedy patřičně hrdá. Zároveň popisuje designování vlků jako velmi obvyklého nepřítele, který musel vypadat přirozeně.

Později Cruz vzpomíná na dobu, kdy tým tvořil systémy koní. Ti byli dle všeho velmi komplikovaní a vývojáři bojovali s řadou problémů. Koně byli například tak rychlí, že se kolem nich (pravděpodobně na konzolích) nestíhal načítat okolní svět. Dle animátorky dokonce tým stál před ultimátem. Šéfdesignér Todd Howard prý rozhodl, že koně ze hry úplně vyškrtne, pokud to bude nutné. Dle jeho názoru byli nejdůležitější draci a otevřený svět, čemuž nesmělo stát při vývoji nic v cestě.

Vývojáři popisují i další humorné příhody z vývoje. Video se vrací například k novému systému malých stvoření jako jsou mravenci a hmyz, která měla dodávat světu uvěřitelnost a živost. Návrhář světa Nate Purkeypile ale vzpomíná na moment, kdy se z nevysvětlitelného důvodu čas od času úplně rozbila ikonická úvodní scéna hry, ve které je hráč přivezen koňským povozem na popravu. Výjimečně se totiž stalo, že se povoz najednou zastavil, rozechvěl, a následně vyletěl obří rychlostí do vzduchu. Tým testerů až po nějaké době zjistil, že za chybu může obyčejná včela, která se občas připletla do cesty povozu. Ten ji ale nedokázal “odtlačit” z cesty a postupně tak hromadil hybnost, až byl doslova vypálen do vesmíru.

Animátor hlavního hrdiny Jangjoon Cha zmiňuje, že ze hry bylo na popud některých členů vývojářského týmu odstraněno jedno z vražedných komb, které mělo údajně být až příliš drastické a brutální. Autor videa Jonah Lobe zase upozorňuje na to, že jsou obři Skyrimu vymodelovaní podle jeho otce a mají připomínat spíše stará, dobrosrdečná stvoření než krvežíznivá monstra.

Ve videu autoři dále rozebírají tvorbu světa, jednotlivé role ve vývoji nebo design částí ovládacího rozhraní.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama