Včera vyšel Overwatch 2, vydání se potýkalo s problémy. Masivní fronty a problémy se servery doplnily DDoS útoky
Včera večer jsme se po dlouhém čekání dočkali vydání druhého dílu Overwatch. Ten kromě několika herních novinek lákal na zásadní změnu v monetizaci, tedy že je hra kompletně zdarma. Jenže vydání se nepovedlo úplně dle očekávání a velký zájem doplnily také DDoS útoky.
- Včera večer vyšel Overwatch 2
- Launch doprovázely četné problémy
Alespoň tak argumentoval ředitel Blizzardu Mike Ybarra, když reagoval na problémy s konektivitou serverů. Pokud se hráčům podařilo dostat se přes dlouhou frontu, mohla je hra po několika minutách vyhodit kvůli padajícím serverům. Právě tento problém měl být způsoben DDoS útoky, jejichž cílem je zahltit servery obrovským počtem požadavků, na což server reaguje restartováním.
Útoky měly pokračovat i během dnešního rána, ředitel vývoje Overwatch 2 Aaron Keller před několika hodinami informoval o tom, že vývojáři pracují na stabilitě a problémech se servery a bojují proti druhé vlně DDoS útoků. Sami jsme ale připojení vyzkoušeli a minimálně v našem případě fungovalo bez problému.