Unreal Engine 5 se oficiálně stává současnou verzí enginu, Crystal Dynamics oznámilo tvorbu nového Tomb Raider
I když o Unreal Enginu 5 víme už dva roky, až do této doby byl engine pouze v preview verzi. Bylo tedy možné s ní pracovat, využívat její možnosti, avšak stále nešlo o oficiální verzi používanou k vývoji. Tak se děje až dnes, přičemž s tímto oznámením přichází potvrzení další hry, která na enginu poběží.
- Epic Games oficiálně dává Unreal Engine 5 jako současnou verzi enginu
- Crystal Dynamics na akci State of Unreal oznámilo tvorbu nového Tomb Raidera
Studio Crystal Dynamics totiž během streamu State of Unreal, který pořádalo samotné Epic Games, potvrdilo vývoj nového dílu Tomb Raider postaveného právě na Unreal Engine 5. Bohužel o hře jsme se nedozvěděli prakticky nic – vývojáři chtějí opět posunout hranice vyprávění příběhu na novou úroveň, přičemž vývoj hry teprve začal.
Crystal Dynamics bylo do této doby zaměstnáno podporou Marvel’s Avengers, očividně ale podpora hry už není tak náročná, díky čemuž se mohou vývojáři posunout dále. Na akci zároveň došlo k rozšíření Matrix demoverze UE5 i na počítače.