Ubisoft spoléhá na Avatara. Frontiers of Pandora má nabídnout pohlcující zážitek
i Zdroj: Ubisoft
Avatar: Frontiers of Pandora Novinka Ubisoft spoléhá na Avatara. Frontiers of Pandora má nabídnout pohlcující zážitek

Ubisoft spoléhá na Avatara. Frontiers of Pandora má nabídnout pohlcující zážitek

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

12. 1. 2023 10:00

Na stříbrné plátno se po letech vrátil Avatar s podtitulem The Way of Water, opětovnou návštěvu Pandory si fanoušci prvního dílu pochvalují. Zaměstnanci studia Massive Entertainment na této planetě “žijí” už pět let, zhruba tak dlouho totiž připravují očekávanou adaptaci Avatar: Frontiers of Pandora. Jak to s ní vypadá?

Reklama

  • Kreativní ředitel Magnus Jansén promluvil o Frontiers of Pandora
  • Studio Massive se snaží naplno vytěžit možnosti enginu Snowdrop
  • Klíčovým prvkem je first-person kamera

O hře promluvil kreativní ředitel Magnus Jansén v rozhovoru pro GamesRadar. Svěřil se třeba o výzvách, které za poslední roky museli zvládnout, v první řadě bylo potřeba vytvořit atraktivní svět. “Snažili jsme se připravit živoucí a působivý svět obývaný unikátními tvory a novými postavami, jde o dosud neviděnou část Pandory, kterou hráči budou prozkoumávat jako Na’vi,” nastínil. 

V tomto směru jim hodně pomohli noví kolegové z partnerských týmů. “Díky spolupráci s Lightstorm Entertainment a Disney jsme měli možnost učit se od těch nejlepších.” Jansén dodal, že šlo o konzistentní, pozitivní a produktivní spolupráci lidí, kteří se snažili do vznikajícího světa vdechnout život.

Ubisoft je zřejmě ve vážných problémech. Znovu odložil Skull & Bones, tři neoznámené hry zrušil
i Zdroj: Ubisoft

Ubisoft je zřejmě ve vážných problémech. Znovu odložil Skull & Bones, tři neoznámené hry zrušil

Francouzský vydavatel Ubisoft v tiskové zprávě oznámil, že se musí dále přizpůsobovat nepříznivé finanční situaci. Firma se…

11. 1. 2023 19:40

Jádrem Frontiers of Pandora je engine Snowdrop. Autoři se zavázali, že z této technologie vymáčknout maximum, aby se zase trochu posunuli hranice audiovizuálního zážitku, o což se ostatně snažila i filmová předloha.

Sluší se připomenout, že hra spoléhá na first-person perspektivu. Jansén v této souvislosti zmínil, že je pro ně tato kamera důležitá při snaze o co největší možnou imerzi. “Naším cílem vždy bylo umožnit lidem konečně navštívit Pandoru a nechat se pohltit tímto světem, zažít si ho a interagovat s ním. Nebylo lepší cesty než s first-person kamerou.”

Hra by měla vyjít někdy v období od 1. dubna letošního roku do 31. března roku příštího. A vzhledem k tomu, jak se daří ostatním projektům pod správou Ubisoftu, jde o jeden z titulů, který by francouzského vydavatele mohl vytáhnout z bryndy.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama