Ubisoft si finančně meziročně pohoršil. Do léta 2023 chce vydat Avatara i Skull & Bones
Podobně jako zbytek herních vydavatelství i Ubisoft podává pravidelnou zprávu o své vlastní činnosti ve třetím kvartálu fiskálního roku 2021-22. Reflektuje prodeje Rainbow Six: Extraction i pokračující zájem o Rainbow Six: Siege. Znovu opakuje též hraniční termín vydání Avatar: Frontiers of Pandora, přičemž nezapomíná ani na Skull & Bones či Mario + Rabbids: Sparks of Hope.
- Ubisoft uveřejňuje finanční výsledky za poslední čtvrtletí loňského roku a představuje vyhlídku do budoucna
- Firma zaznamenala meziroční pokles zisků v posledním čtvrtletí i celém roce
- Avatar, Skull & Bones i nástupce Mario + Rabbids: Sparks of Hope vyjdou do dubna 2023
- Rainbow Six: Extraction přilákalo už 5 milionů hráčů, Siege loni nalákal dalších 10 milionů hráčů
Avatar, Skull & Bones i nástupce Mario + Rabbids Kingdom Battle jsou i nadále v plném vývoji. Každá z her by měla dorazit nejpozději do dubna 2023, přičemž u Avatara od Massive Entertainment podle traileru víme, že by měl vyjít už během letošního roku.
Značka Rainbow Six si ani letos nevedla špatně. Rainbow Six: Siege pokračoval v nastoleném trendu a za rok 2022 stačil přilákat dalších 10 milionů hráčů. Celkem se tak dostal už na 80 milionů hráčů, přičemž jeho letošní nástupce Rainbow Six: Extraction přilákal 5 milionů hráčů. Zde však připomínáme, že Extraction dorazilo rovnou i do Game Passu a bylo doplněno o funkci Buddy Pass, jež jej zpřístupnila dalším dvěma hráčům.
Chváleno je zaslouženě i Assassin’s Creed Valhalla. Norská epizoda dlouholeté série se koncem loňského roku dokázala dostat nad celkové prodeje Assassin’s Creed Odyssey o více než 30 %. Samo Odyssey si pak připsalo nejvíce zájmu hráčů právě při propojení s Valhallou, jež sama o sobě excelovala i zásluhou svých rozšíření.
Nadcházející komerční potenciál série Assassin’s Creed představuje v nynějším horizontu čerstvě vydaná Ezio kolekce pro Switch a březnové rozšíření Dawn of Ragnarök pro Valhallu.
Pozornosti neuchází ani šesté Far Cry. To si ve srovnání s Far Cry 5 uzmulo o cca 50 % průměrného hráčského času navíc, přičemž tak učinilo i s 30% přírůstkem zájmu o DLC. Riders Republic si obdobně polepšilo vůči Steepu. Zde pozornost o libovolný obsah navíc vzrostla čtyřnásobě a doba hraní se v průměru prodloužila o 60 %.
Zajímalo by vás, jak si v daném období stál Ubisoftu, odpovědí je čistý obrat ve výši 18,18 miliardy českých korun, tedy o cca 25 % méně než v předcházejícím roce.