Ubisoft připravoval zhruba tucet battle royale her. Zaměstnanci jsou přesvědčeni, že je vývojový proces příliš dlouhý
V herní branži se velmi často naskakuje na aktuální trendy, které se týkají třeba herních režimů. Příkladem může být battle royale, v propadlišti dějin skončilo nespočet projektů spoléhajících na tento zdánlivě zázračný koncept. Zaměstnanci Ubisoftu by mohli vyprávět.
- Zaměstnanci Ubisoftu poukazují na problémy v produkci her
- Jsou přesvědčeni, že se netrefují do vkusu hráčů, vývoj navíc trvá příliš dlouho
Zatím se k nám sice nedonesly žádné konkrétní příběhy, z článku od Toma Hendersona nicméně vyplývá, že Ubisoft na battle royale kartu vsadil opravdu hodně. Dle výpovědi jednoho ze zaměstnanců měl ve vývoji minimálně tucet her vycházejících z tohoto žánru. Projekty byly v různých fázích vývoje, o většině z nich však už nikdy neslyšel.
Není to tak dávno, co Ubisoft vypnul servery battle royale akce Hyper Scape, zrušil také kritizovaný projekt Ghost Recon Frontline. Otázkou je, jak dopadnou další kousky spoléhající na free-to-play model, například XDefiant, The Division Heartland, Project Q a Project U.
Proč jsou projekty od Ubisoftu tak často rušeny a odkládány? Dle výpovědi některých zaměstnanců se vedení snaží problémy vysvětlit tím, že jednotlivé týmy i nadále spoléhají na práci z domova, která doplňuje klasický režim. I proto Ubisoft od příštího roku svým zaměstnancům vezme možnost čistě vzdálené práce.
Mezi vývojáři nicméně převládá přesvědčení, že se chystané projekty zkrátka netrefují do vkusu hráčů, což podle nich prokazuje testování. Vývojový proces je navíc příliš dlouhý a chybí také větší důraz na začištění.