Ubisoft dodá na Steam další hry. S letitým zpožděním dorazí The Division 2 a Scott Pilgrim vs. The World: The Game
i Zdroj: Ubisoft
Tom Clancy's The Division 2 Novinka Ubisoft dodá na Steam další hry. S letitým zpožděním dorazí The Division 2 a Scott Pilgrim vs. The World: The Game

Ubisoft dodá na Steam další hry. S letitým zpožděním dorazí The Division 2 a Scott Pilgrim vs. The World: The Game

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

24. 12. 2022 09:15

Skrze pátraní fanoušků na Steamu vyšlo najevo, že na službu za několik týdnů dorazí další hry Ubisoftu. Po Assassin's Creed Valhalla (6.12.2022), Anno 1800 (8.12.2022) či Watch Dogs Legion (26.1.2023) se potvrzení dočkalo i Tom Clancy's The Division 2 (12.1.2023) a Scott Pilgrim vs. The World: The Game (5.1.2023).

Reklama

  • Ubisoft potvrzuje další hry mířící na Steam
  • Vedle nejnovějšího dílů Assassin's Creed a Watch Dogs dorazí v lednu i The Division 2 a Scott Pilgrim vs. The World: The Game

Jak je vidno z popisu výše, The Division 2 dorazí na Steam téměř čtyři roky poté, co na PC a konzolové platformy vyšla jeho původní verze v březnu 2019. Pokud se ptáte proč, odpověď je poměrně snadná. Tehdejší smlouva mezi Ubisoftem a Epicem zajistila totiž to, že PC verze všech her tohoto kanadsko-francouzského vydavatele budou uváděny přednostně na Epic Games Store a Ubisoft Connect, ale ne Steam, jenž působil jako hlavní konkurent Epicu.

Když The Division 2 takto vycházelo, Ubisoft na popud nového partnerství řekl i to, že nemá žádné plány dostávat svou hru na Steam, a ředitel Ubisoftu později dokonce přidal, že upřednostnění Epicu bylo „dlouhodobě pozitivní rozhodnutí“. V tomto směru bylo za zásadní měřítko rozhodování nejspíše považováno jiné rozdělení příjmů, jež hrálo ve prospěch vydavatele. Jak už je totiž dobře známo, zatímco Valve dává do své kasičky 30 % ze všech příjmů, které se uskuteční v rámci Steamu (se snížením na 25 %, vydělá-li produkt přes 10 milionů dolarů), Epic si ponechává jen 12 % všech příjmů. 

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama