Summer Game Festu i State of Play se číselně daří. Obě akce rostou v zájmu diváků
i Zdroj: Summer Game Fest
Novinka Summer Game Festu i State of Play se číselně daří. Obě akce rostou v zájmu diváků

Summer Game Festu i State of Play se číselně daří. Obě akce rostou v zájmu diváků

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

23. 6. 2022 08:50

Geoff Keighley se stejně jako v předcházejícím roce dělí o některé zákulisní informace o sledování Summer Game Festu. I nad rámec rekapitulací akcí The Game Awards a Gamescom, které meziročně rostou, dostáváme potvrzení, že i letní konkurent E3 zažívá přírůstek diváků. Co je ovšem ještě zajímavější, je to, že sledovanost reflektuje i Sony. Její poslední State of Play, kde se věnovala PSVR 2 totiž překonává rekord. Dokonce se hovoří o tom, že překonává libovolnou konferenci, kterou Sony dosud uspořádala k E3.

Reklama

  • Summer Game Fest i State of Play se daří
  • Poslední přenos Sony sledovalo nejvíce diváků ze všech State of Play
  • Akce Geoffa Keighleyho zaznamenala 27 milionů streamů, a narostla tak o 8 % oproti jejímu loňskému debutu.

Podle hostitele Summer Game Festu Geoffa Keighleyho byl letošní (v pořadí druhý ročník) ještě větším podle sledovanosti i zapojení na sociálních sítích. Ve světle 27 milionů diváků, kteří show sledovali živě, se číslo sledujících proti loňsku zvedlo o 8 %. Pro srovnán zasaďme toto číslo do kontextu toho, že The Game Awards rostlo meziročně o dvojnásobek diváků až do loňského roku. Právě loni pocítila akce se růst jen o jednotky procent, když překonala předchozích 83 milionů diváků s 83 miliony.

Mezi údaji, které se dále dozvídáme k Summer Game Festu, patří infografika o divácích sledujících akci souběžně. Show takto sledovalo 3,5 milionu, přičemž těch, kteří ji sami streamovali na další platformy bylo kolem 6 tisíc. Konverzace na Twitteru rostla podobně jako u The Game Awards. Údaje ukazují, že se akce takto meziročně těšila dvojnásobného zájmu, přičemž o 69 % větší používání hashtagu #TheGameAwards dává zase vědět, že si hráči akce Keighleyho spojují.

Nejnovější vysílání State of Play – které zahrnovalo upoutávky na Resident Evil 4 nebo Street Fighter 6 – bylo sledováno více než kterákoli z tiskových konferencí Sony na E3. S bezmála 2,52 milionu zhlédnutími je též zmíněno, že tento přenos na YouTube dokonce překonal i legendární E3 2016, kde se odhalilo God of War, Spider-Man a Death Stranding od Hidea Kodžimy. Samozřejmě takové srovnání je třeba dělat poměrně opatrně. Každá akce měla podstatně jinou stopáž a způsob provedení je odlišný ve smyslu hybridní a čistě online akce.

Mezitím předchozí dvě zářijové ukázky, které jsou asi známější jako PlayStation Showcase 2020 a 2021, sedí na počtu zhlédnutí o poznání vyšších. Předloňská digitální show, kde byla veřejnosti odhalena PS5, včetně ceny, visí v oficiálním záznamu streamu na 4,9 milionu zhlédnutích, a jde tak o nejsledovanější podobný záznam celého PlayStationu. Loňská show, kde se naopak ukázaly dechberoucí záběry z God of War Ragnarök, dosahuje zhlédnutí o milion níže. Její sledovanost se pohybuje kolem 3,9 milionu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama