Starfield ukazuje, jak vznikala hudba do hry. Záběry ze hry stále chybí, hráči začínají být nervózní
Do vydání očekávané vesmírné „čehosi“ Starfield zbývá lehce přes půl roku. V případě takové hry bychom očekávali už poměrně dostatek informací k tomu, abychom si alespoň udělali obrázek ke hratelnosti, zasazení či alespoň principu. Bethesda se ale k vydávání přesnějších informací zatím zdráhá a své fanoušky prozatím láká na umění.
- Bethesda ukazuje proces tvorby hudby do Starfieldu
- Video ukazuje několik nových konceptových obrázků
- Hráči ale začínají být nervózní, půl roku před vydáním nemáme ke hře prakticky žádné informace
Nové video ze série Into the Starfield se soustředí především na hudbu a sound design. Hlavními hvězdami zde jsou skladatel Inon Zur a audio ředitel Mark Lampert, kteří se svěřují se svými pocity okolo hudby, jak na ně působí a proč je pro ně právě tento prvek tak důležitý i u her.
„Vždy jsem říkal, že hudba je čtvrtá dimenze, emocionální dimenze. Abychom jí mohli vytvořit, musíme se ptát na otázky – kam právě míříte? Co je vaší motivací? Jaký je váš příběh? Co vás žene kupředu? Právě tyto otázky, které jsou velké jako samotný vesmír, nás ženou dopředu.“
V rámci videa byly zveřejněné i nové konceptové obrázky, které vypadají opravdu tajemně a zvláštně. Právě tyto obrázky údajně sloužily k tvorbě celého hudebního podkresu hry. Skladatel Zur prý používal různé části orchestru k popisování a doplňování různých částí vesmíru. Minimálně po stránce hudby se tak máme na co těšit.
Kdo ale není tak trpělivý jsou hráči. Jejich nervozita číší především z faktu, že několik měsíců před vydáním nám studio stále neposkytlo žádné přesnější informace ke hratelnosti ani záběry ze hry. Nebojí se tvrdit, že se Starfield s velkou pravděpodobností odloží.