
Starfield se nakonec dočká oficiální podpory DLSS
Bethesda nedávno oznámila, že se Starfield brzy dočká podpory DLSS. Absenci této technologie upscalingu, která využívá umělou inteligenci k vylepšení grafiky a je exkluzivní pro grafické karty Nvidia, řada hráčů kritizovala. Blýská se však na lepší časy.
- Bethesda oznámila oficiální podporu DLSS.
- Konkrétní datum implementace zatím není známé.
- Momentálně je k dispozici hotfix, který upravuje grafická nastavení a questy.
Nejdříve to vypadalo, že se tato technologie do Starfieldu vůbec nedostane, takže si hráči poradili a moddeři přišli s vlastním řešením ještě před oficiálním vydáním na začátku září.
Teď však podle vývojářů tým pracuje na plné podpoře Nvidia DLSS a také na dalších grafických možnostech, které si vyžádala komunita, včetně kalibrace HDR, posuvníků FOV, více ovládacích prvků pro jas a kontrast a podpory 32:9 ultrawide monitorů. Konkrétní datum vydání žádné z těchto změn zatím Bethesda bohužel neuvedla.
V současné době je ve Starfieldu k dispozici malá oprava, která zlepší stabilitu, sníží počet pádů a zvýší snímkovou frekvenci na konzolích i PC. Nový hotfix má také opravit chyby ve třech herních úkolech: All That Money Can Buy, Into the Unknown a Shadows in Neon. Kromě toho Bethesda oznámila, že v současné době pracuje na nástrojích pro podporu modů, které budou fungovat na všech platformách, podobně jako tomu bylo ve Skyrimu i Falloutu 4, a požádala komunitu modderů o zpětnou vazbu.
Todd Howard také nedávno potvrdil, že Starfield dočká dodatečného obsahu.