Spoluzakladatel Ninja Theory tvrdí, že první Hellblade bude vedle dvojky působit jako indie hra
Studio Ninja Theory se v rámci loňských The Game Awards pochlubilo gameplay ukázkou z chystané hry Senua’s Saga: Hellblade II. Ta sama o sobě naznačila, že se pokračování oproti jedničce výrazně posune. A to nyní potvrzují i autoři.
- Tameem Antoniades srovnal měřítko Hellblade 2 s původní hrou
- Cílem je připravit uvěřitelnější a uhlazenější zážitek
Během přípravy jedničky se tvůrci museli neustále ohlížet na omezený rozpočet, i tak se jim podařilo doručit působivý zážitek. V případě dvojky ovšem budget výrazně narostl, vývojáři si tedy mohou dovolit vložit do projektu mnohem více energie.
Spoluzakladatel studia Tameem Antoniades se v rozhovoru pro magazín NME nechal slyšet, že by dvojka v první řadě měla působit věrohodně. “V případě Hellblade 2 není cílem připravit perfektní hru, ale vytvořit zážitek, který působí uvěřitelnějším a uhlazenějším dojmem,” řekl a potvrdil, že mohou fanoušci očekávat pokračování, které svého předchůdce ve všech ohledech překonává. “Myslím si, že bude Hellblade vedle dvojky působit jako indie hra.”
V práci vývojářů lze zpozorovat tendenci tvořit na základě reálných předobrazů. Tým investoval mnoho času do sbírání materiálů, navštívil více než 40 míst na Islandu, která pečlivě zdokumentoval, načež je naskenoval do enginu. Skenování podléhají také připravené kostýmy a další předměty. Hodně se očekává i od samotných herců, představitelka hlavní postavy Melina Juergens prošla náročným tréninkem pod dohledem specialisty na bojová umění, aby i souboje působily uvěřitelnějším dojmem. Jak Antoniades dodal, tento přístup je hlavním východiskem celého vývoje.
Stále není známo, kdy Senua’s Saga: Hellblade 2 vyjde, dá se předpokládat, že termín zatím neznají ani samotní autoři. V této souvislosti se sluší připomenout, že podle informací z června minulého roku se projekt ještě ani nedostal do fáze plné produce. Hra míří na PC a na konzole Xbox Series.