Sony začala nabízet zkušební verze dvou titulů pro PS5. Kvůli nastavené časomíře ale na hraní příliš času není
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Sony začala nabízet zkušební verze dvou titulů pro PS5. Kvůli nastavené časomíře ale na hraní příliš času není

Sony začala nabízet zkušební verze dvou titulů pro PS5. Kvůli nastavené časomíře ale na hraní příliš času není

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

3. 10. 2021 12:20 6

Demoverze a časově omezená okna se v dnešní době už příliš nenosí. Jistě, minulá generace konzolí tuto funkcionalitu nabízela, ani tak ale nešlo z pohledu studií o příliš populární prvek. Sony se, zdá se, ale této iniciativy nevzdává, a v rámci své konzole PlayStation 5 tak nově umožňuje časově ohraničené hraní dvou her.

Reklama

  • Uživatelé PS5 sídlící ve Velké Británii, popř. s tamním účtem, mohou až do 28. října zdarma vyzkoušet dvojici her. 
  • Rozšíření služby do dalších evropských regionů nebylo zatím oznámeno
  • Sackboy: A Big Adventure lze hrát během úvodních 5 hodin 
  • Death Stranding Director's Cut nabízí úvodních 6 hodin
  • Odpočet časomíry začíná se stiskem tlačítka “stáhnout”

Tituly, jež byly zvoleny za průkopníky staronového systému Trials, se stává 3D adventura Sackboy: A Big Adventure a PS5 exkluzivní edice Death Stranding Director's Cut. Jak čerstvě vydána edice posledního počinu Hidea Kodžimy, tak i loňský nástupce odkazu LittleBigPlanet je zadarmo k vyzkoušení do 28. října. U Death Strandingu jde o úvodních šest hodin, zatímco u Sackboye o pětihodinový úsek.

Je také třeba dodat, že veškerá uložená data, včetně postupu i odemčených trofejí, doznají plného přenosu v případě, že je po trialu zakoupena.

A kdeže je tedy zakopán pes, ptáte se? Inu, odpověď je jednoduchá – v navržení odpočtu. I když je totiž vymezená doba poměrně štědrá, fakt, že o drahocenné minuty začnete přicházet ihned se startem stahování, již lákavostí konceptu mírně otřásá. 

Bohužel se tak znovu prokazuje, že jeden krok kupředu, může stejně lehce dát i dva kroky zpátky. A že odpověď na stále více populární Game Pass, o které mluvil například tvůrce série God of War Davide Jaffe, není stále k nalezení.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama