Šílení moderátoři, podivní designéři, nefunkční technika. Připomeňte si pamětihodné momenty E3
i Zdroj: Hrej.cz
Témata Článek Šílení moderátoři, podivní designéři, nefunkční technika. Připomeňte si pamětihodné momenty E3

Šílení moderátoři, podivní designéři, nefunkční technika. Připomeňte si pamětihodné momenty E3

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

12. 6. 2021 14:50

Seznam kapitol

1. ŠÍLENÍ MODERÁTOŘI 2. BOŽSKÝ MIJAMOTO 3. NEPOSLUŠNÁ TECHNOLOGIE

Veletrh E3 je již dlouhá léta oblíbeným herním svátkem, od něhož si fanoušci slibují významná oznámení, vyhlížené ukázky chystaných her nebo rozhovory s vývojáři. Zároveň jde ale o spolehlivý zdroj bizarních situací. Pojďme si tedy připomenout momenty, na které se patrně nikdy nezapomene.

Reklama

A KDO BUDE MODEROVAT?

Velké prezentace se v poslední době mnohdy obejdou bez moderátora. Jedna ukázka střídá druhou, k mikrofonu čas od času přicupitá někdo z vývojářů, aby o daném projektu v krátkosti pohovořil. A to bohatě stačí. Dříve tomu tak ale nebylo. Konferencí většinou provázel osobitý vtipálek, jehož úkolem bylo udržet show na jisté úrovni a hlavně bavit diváky.

Mezi nechvalné proslulé konferenciéry patří Aaron Priceman, který s oblibou používal přezdívku "Mr. Caffeine" (zřejmě šlo o malý odkaz na jeho energické vystupování). V roce 2011 uváděl prezentaci Ubisoftu. Show se snažil okořenit různými fórky, na ty ale publikum většinou reagovalo hrobovým tichem. Na internetu se pak uchytila hláška "Doodly Doodly Doop", jejíž prostřednictvím imitoval cestování časem. 

V této souvislosti se sluší zmínit také konferenci z roku 2007, kdy moderování zajistil komik Jamie Kennedy. Hned na úvod prohlásil, že ve srovnání s lidmi z E3 vypadají účastníci Comic Conu jako Dannyho Parťáci, což samo o sobě naznačilo, že rozhodně nebude nouze o nevybíravý humor. Fascinující byly také rozhovory s tvůrci, srandičky si dělal mimo jiné také z Tonyho Hawka.

STŘELBA DO VLASTNÍCH ŘAD

U konferencí pod hlavičkou Ubisoftu ještě chvíli zůstaneme. V roce 2010 se totiž akce zvrhla v demonstraci Battle Tagu. Ne, teď opravdu není řeč o přezdívce, s níž se pojí váš účet u Blizzardu, ale o variaci na klasický laser tag. Do haly vnikly dva soupeřící týmy, kteří i mezi diváky pokračovali ve “spontánní” laserové přestřelce. 

Hra v každém případě není divácky atraktivní, důkazem jsou rozpačité pohledy přihlížejících lidí, jisté pochybnosti měl i moderátor, byť je vyslovil v žertu. Battle Tag vydával přímo Ubisoft, ale pouze v Texasu a Kanadě.  

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama