Sherlock Holmes Chapter One chce přinést filmový zážitek
Studio Frogwares nechá už příští týden nahlédnout do minulosti Sherlocka Holmese, novinka s podtitulem Chapter One se totiž zaměřuje období, kdy si mladý detektiv teprve budoval renomé. Vývojáři v posledním videu prozrazují, že při budování příběhu spoléhali na osvědčené filmové techniky.
- Video napovídá, jak vznikaly cutscény pro nového Sherlocka
- Autoři využívali techniky, které se běžně používají ve filmové produkci
Ve videu promluvil Dmytryi Teplynskyi, který dohlížel na tvorbu cutscén. Hra je podle něj velmi bohatá na vypjaté momenty, a právě ty se vývojáři snažili podtrhnout, což se odráží například v okolním prostředí. Jeho prostřednictvím se snažili zdůraznit dominanci a převahu hlavní postavy v konkrétních situacích.
V další scéně zase diváci hledí skrze větve stromu. Záběr symbolizuje jistou nevyhnutelnost ve výměně názorů mezi hlavními aktéry. Neméně důležité je nasvětlení a úhly kamery, autoři si takto pohrávají s pozorností diváka, říkají mu, na co se má soustředit a podprahově mu tlumočí různé emoce. Ve videu zaznívá, že se podobné techniky běžně používají ve světě filmu.
Sherlock Holmes Chapter One vyjde 16. listopadu na PC a konzolích PlayStation 5 a Xbox Series. Verze pro konzole minulé generace se o několik týdnů opozdí kvůli náročnější optimalizaci.