Servery World of Warcraft už zase úpí pod náporem zájemců o nový datadisk Dragonflight
Studio Blizzard s velkou pompou spustilo nové rozšíření kultovního MMORPG World of Warcraft s podtitulem Dragonflight. To tradičně přináší novou část mapy, na kterou hráči poprvé vyrážejí z cestovních uzlů po celém Azerothu, a tradičně to přináší nevídané technické problémy.
- Zájem hráčů opět ničí servery World of Warcraft
- Vychází totiž nový datadisk Dragonflight
- Lodě do nových lokací mají zpoždění a hráči jsou odpojováni
Konkrétně se majitelé datadisku můžou vydat na souostroví Dragon Isles, které je opět přístupné pěkně postaru buďto lodí ze Stormwindu nebo vzducholodí z Orgrimmaru. Především v úvodních momentech po vydání dodatku to ale opět nebylo vůbec jednoduché. Zatímco dříve byl problém připojit se vůbec do hry, tentokrát byla situace o něco kurioznější. Zmíněné lodě a vzducholodě se výrazně zpožďovaly, nepřijížděly do přístavů, a když už ano, tak hráče po nalodění hra vykopávala do hlavní nabídky.
Chaotický příjezd lodí zaznamenal například jeden z nejpopulárnějších streamerů World of Warcraft Asmongold.
Alternativou je ještě portál, nabízející rychlý přesun do startovní lokace Waking Shores. I ten ale nefunguje jak má a hráči se údajně často po načítací obrazovce objeví zpátky v přístavech. Pokud se pak skutečně teleportují, hra je začne odpojovat.
Studio Blizzard už na sociálních sítích informovalo o tom, že současné technické problémy aktivně řeší. Spuštění datadisků v minulosti ale ukázaly, že je zájem hráčů často tak veliký, že s ním prostě hra zákonitě přestává fungovat a jediným řešením je trpělivě počkat, až trochu ochladne.
Redakční WoWkař Lukáš připomíná, že je situace horší než u předchozích dvou rozšíření. Ty totiž na úvod nabídly scénáře, tedy speciální příběhové mise, v rámci kterých se hráči rozdělili do vlastních instancí. U Dragonflightu se ale opět všichni vyskytují ve stejném světě, což klade na herní infrastrukturu větší nároky.