Šéf studia Bloober Team prosí hráče, aby dali šanci remaku druhého Silent Hillu
Piotr Babieno vysvětlil, jak studio přistoupilo ke zpětné vazbě, kterou si vyslechlo od fanoušků.
- Piotr Babieno prohlásil, že svými komentáři nechce vzbuzovat žádné naděje
- O kvalitách remaku chce hráče přesvědčit skrze odvedenou práci
Tvorba remaků je ošemetná záležitost, tvůrci si nikdy nemohou být jisti, zda se úpravami trefí do vkusu fanoušků dané hry. Své o tom ví i vývojáři ze studia Bloober Team, kteří si pod uvolněnými ukázkami z remaku druhého Silent Hillu přečetli nespočet negativních komentářů.
Šéf studia Piotr Babieno v rozhovoru pro magazín Rolling Stone přiznal, že si uvědomuje skepsi, s jakou se nyní na remake pohlíží. Zároveň ale doufá, že si nakonec získá důvěru hráčů. „Uvědomuji si, že se důvěra získává činy, ne slovy,” řekl. „Proto máme zásadu nekomentovat [konkrétní aspekty hry] a nevzbuzovat naděje. Ambice chceme ukázat v naší práci,” prohlásil a dodal, že hráče může maximálně požádat, aby studiu (a samotné hře) dali šanci.
Následně uvedl, že vzali v potaz zpětnou vazbu ze strany komunity kolem této značky. Zároveň se snažili zachovat stanovenou tvůrčí vizi. „Pevně doufám, že až si lidé hru poprvé zahrají, pochopí, že rozhodnutí, která jsme učinili, byla ta nejlepší možná.”
Jak to celé dopadne, to se dozvíme 8. října, kdy remake dorazí na PC a konzoli PlayStation 5.