Šéf Battlefieldu Vince Zampella přiznává, že bylo 2042 moc ambiciózní a zapomnělo se na zábavu
i Zdroj: Electronic Arts
Battlefield 2042 Novinka Šéf Battlefieldu Vince Zampella přiznává, že bylo 2042 moc ambiciózní a zapomnělo se na zábavu

Šéf Battlefieldu Vince Zampella přiznává, že bylo 2042 moc ambiciózní a zapomnělo se na zábavu

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

16. 9. 2022 20:09

Nový ředitel vývoje série Battlefield a stávající hlava studia Respawn Entertainment Vince Zampella se v rozhovoru pro magazín Barron’s překvapivě otevřeně rozmluvil o neúspěchu Battlefieldu 2042. Myslí si, že hra neuspěla protože byla příliš ambiciózní a studio se nesoustředilo na to, aby hra byla zábavná.

Reklama

  • Nový šéf série Battlefield Vince Zampella otevřeně promluvil o problémech Battlefield 2042
  • Za neúspěch podle něj může přílišná ambice a nedostatečné soustředění na zábavu

“Myslím si, že se moc vzdálili tomu, co dělá Battlefield Battlefieldem. Pokusili se o pár věcí, které byly asi až moc ambiciózní - snažili se zvýšit množství hráčů a tak dále. Nemyslím si, že strávili dost času prací na tom, co sérii dělá zábavnou. V principu to není špatný nápad. Ale způsob, jakým to celé naplánovali a provedli jim prostě neumožnil udělat věci nejlépe jak to bylo možné,” vysvětluje. 

Battlefield 2042 ukazuje změny pro Kaleidoscope a Renewal. Přidává více míst pro krytí a upravuje rozložení bodů, mění se i vizuál specialistů
i Zdroj: Electronic Arts

Battlefield 2042 ukazuje změny pro Kaleidoscope a Renewal. Přidává více míst pro krytí a upravuje rozložení bodů, mění se i vizuál specialistů

Okolo Battlefieldu se v posledních dnech děje spousta věcí. DICE se pomalu připravuje na vydání první sezóny, která má do…

25. 5. 2022 13:19

Odkazuje tím na práci studia DICE a kreativního ředitele Larse Gustavssona, který před pár dny studio definitivně opustil. Battlefield 2042 u kritiků i hráčů propadl a nedokázal navázat na obrovský úspěch předchozích pokračování série. Zampella má nyní za úkol značku vrátit na výsluní a dle svých slov se toho snaží dosáhnout změnou strategie vývoje.

Za problémy při vývoji údajně může i přechod na práci z domova v rámci opatření proti šíření koronaviru. Tvrdí to nová ředitelka studia DICE Rebecka Coutaz. “Všichni byli zklamaní - naše komunita, naši hráči i náš tým. Je to tým, který do hry investoval spoustu let života. A když hra nesplnila očekávání hráčů i fanoušků, bylo to těžké. Teď už jsme se s tím smířili, odvedli jsme od té doby spoustu práce a hledíme do budoucnosti,” nechala se slyšet.

Magazín GameSpot připomíná, že v současnosti na značce Battlefield pracují tři studia. Nový tým Ridgeline chystá příběhový titul, svůj Battlefield budou mít i autoři experimentálního režimu Portal Ripple Effect a s vývojem multiplayeru samozřejmě nekončí ani samotné DICE.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama