Sedminásobně vyšší prodeje? Dabér Ricka a Mortyho vysvětlil, jak Game Pass pomohl střílečce High on Life
i Zdroj: Squanch Games
High on Life Novinka Sedminásobně vyšší prodeje? Dabér Ricka a Mortyho vysvětlil, jak Game Pass pomohl střílečce High on Life

Sedminásobně vyšší prodeje? Dabér Ricka a Mortyho vysvětlil, jak Game Pass pomohl střílečce High on Life

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

23. 12. 2022 08:30

Praštěná akce High on Life v posledních dnech přepsala několik rekordů, autoři si pochvalují obrovský zájem, na němž se velkou měrou podílela předplatitelská služba Xbox Game Pass. Justin Roiland nyní prozradil, v čem spočívá tajemství úspěchu.

Reklama
Reklama

  • Justin Roiland promluvil o výhodách spojených s Game Passem
  • Předplatitelská služba podle něj výrazně přispěla k úspěchu High on Life
  • Zařazení do Game Passu konzultoval s kolegy z jiných herních studií

Justin Roiland si udělal jméno především díky seriálu Rick a Morty, nyní se ale zdá, že se mu daří ve všem, na co sáhne. Důkazem je obrovský úspěch humorně laděné střílečky High on Life. Zakladatel studia Squanch Games v poslední epizodě oficiálního Xbox podcastu vysvětlil, jak se na hře podepsalo její uvedení v Game Passu.

Roiland prozradil, že dlouho zvažoval, zda hru pustit do Game Passu, nebo ji uvést v běžném prodeji. Rozhodl se oslovit některé kolegy z herní branže, od nichž obdržel potřebné informace. “Než jsme to odpálili, promluvil jsem si s několika lidmi z dalších studií, kteří se rozhodli pro Game Pass. A na základě toho, co jsem slyšel, jsem nakonec došel k závěru, že se zde skrývá velká přidaná hodnota.”

High on Life trhlo rekord. V rámci her od third-party vývojářů jde o nejúspěšnější launch v historii Game Passu
i Zdroj: Squanch Games

High on Life trhlo rekord. V rámci her od third-party vývojářů jde o nejúspěšnější launch v historii Game Passu

Někteří vývojáři dlouho zvažují, zda svůj projekt umístit do Game Passu, nebo jej nejdřív nabídnout v klasickém prodeji.…

21. 12. 2022 08:38

Následně vysvětlil, že se v Game Passu ke hře dostanou lidé, kteří by si ji normálně nekoupili. Ale právě oni se mohou stát důležitým kolečkem v soukolí úspěchu. “Pokud věříte v to, co jste udělali, a jste si opravdu jistí, že jste vytvořili něco speciálního nebo jiného, což je náš případ, tak se tito lidé v podstatě stanou evangelisty této hry.” 

Game Pass tedy přirozenou cestou šíří povědomí o povedených hrách skrze předplatitele, kteří je s radostí doporučí dalším lidem. A mezi nimi jsou samozřejmě také platící zákazníci. Roiland se nechal slyšet, že mu kolegové z branže prozradili, že může předplatitelská služba zajistit až sedminásobně vyšší prodeje oproti uvedení mimo Game Pass. Ovšem za předpokladu, že se jedná o pořádný hit.

Na konkrétní čísla je zatím příliš brzy, už nyní je ale jasné, že půjde o zajímavé cifry.

Užvaněné kvéry se vrací na scénu, ukázka z High on Life předvádí boss fight
i Zdroj: Squanch Games

Užvaněné kvéry se vrací na scénu, ukázka z High on Life předvádí boss fight

Studio Squash Games přivezlo do Kolína nad Rýnem další ukázku z nápadité akce High on Life. Tentokrát jde opravdu do tuhého.

24. 8. 2022 13:56
Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama