Sci-fi survival Icarus od tvůrce DayZ potkal odklad na listopad
Kooperativní survival Icarus od Deana Halla nám byl detailněji představen v dubnu letošního roku. Autor DayZ a bývalý člen Bohemia Interactive se po boku svého studia RocketWerkz rozhodl pro vyobrazení nehostinného prostředí, ve kterém je hráč nepřetržitě konfrontován s omezeným časem na průzkum planety. Hra měla původně dorazit už polovině srpna, novější zpráva však značí, že se tak stane až během listopadu.
- Sci-fi survival Icarus se odkládá ze srpna na listopad
- V rámci získaného času nabídnou vývojáři přístup do betaverze
Dean Hall odklad svého nového titulu opodstatnil tím, že zkušenost s DayZ ho přivedla k uvědomění, že doba vývoje nemá striktně vycházet z firemních cílů, ale měla by především reflektovat aktuální stav vývoje. Právě ten je podle zakladatele studia mírně pozadu, vzhledem k čemuž potvrdil, že hra bez dalšího upřesnění dorazí v listopadu letošního roku. Na druhou stranu, pro zkrácení našeho času má studio v plánu šestici beta víkendů, z nichž první proběhne už koncem srpna.
Icarus, jenž byl původně plánován jako free-to-play titul, byl na veřejnosti poprvé ukázán při příležitosti PC Gaming Show 2020. Jak bylo však upřesněno minulý měsíc, studio nakonec upřednostní standardní platební model, a úvodní kapitolu příběhu tak na trh dodá s cenou 30 dolarů. Zbylá část kapitol bude následně dávkována ve formě placených DLC.