Riot začne monitorovat hlasovou komunikaci ve Valorantu
Nepřizpůsobivost části hráčů a aktivní nevole podřídit se slušnému chování dovedla Riot k rozhodnutí nahrávat a hodnotit hlasovou komunikaci uživatelů. Funkce bude prozatím aktivní pouze pro kompetitivní akci Valorant, a to konkrétně pod podmínkou nahlášení hráče.
- Riot zavádí nahrávání a hodnocení hlasové komunikace hráčů při nahlášení nevhodného chování
- Funkce bude zatím spuštěna pouze pro Valorant
„Abychom mohli podniknout adekvátní kroky proti hráčům, kteří zneužívají hlasové komunikace k obtěžování dalších uživatelů, nadávkám nebo dalším způsobům narušujících herní zážitek, musíme vědět, co daní hráči říkají,“ uvádí oficiální příspěvek na stránkách Riotu.
Ačkoli rozhodnutí padá v současné chvíli pouze na hlavu Valorantu, změna smluvních podmínek umožňuje Riotu podniknout obdobnou sérii kroků i u dalších her. Studio ovšem podotýká, že zaznamenaná data z interní komunikace trvale neshromažďuje a že budou smazána poté, co dojde k dořešení hlášeného problému.
Ve světle firemních rozhodnutí je aktuální řešení pouze dalším stupněm adresace trvajícího problému s komunitou, jenž pár měsíců nazpět reflektovala i výkonná producentka Riotu, Anna Donlon.