Riot Games chce zpomalit League of Legends. Hlavní gameplay designer přiznal chybu, studio se příliš soustředilo na vysoké poškození hrdinů
i Zdroj: Riot Games
League of Legends Novinka Riot Games chce zpomalit League of Legends. Hlavní gameplay designer přiznal chybu, studio se příliš soustředilo na vysoké poškození hrdinů

Riot Games chce zpomalit League of Legends. Hlavní gameplay designer přiznal chybu, studio se příliš soustředilo na vysoké poškození hrdinů

Radek Raudenský

Radek Raudenský

3. 5. 2022 10:13

Hratelnost League of Legends se postupem let dokázala dostat na opravdu vysokou úroveň, díky čemuž si hru užijí jak naprostí nováčci, tak profesionální hráči. Zejména ve vyšších sférách se ale hra dostala do takových extrémů, že souboje jeden proti jednomu mohou končit během pár desítek milisekund – což se studiu Riot Games nelíbí.

Reklama

  • Riot Games chce zpomalit souboje v League of Legends
  • Dle hlavní gameplay designera se studio příliš soustředilo na udělování poškození, což byla chyba
  • Velkým problémem jsou supporti se zaměřením na zabíjení, nikoliv pomoc

Jak totiž prozradil Bryan Salvatore, hlavní gameplay designer známý pod přezdívkou Riot Axes, studio bude brzy diskutovat o tom, jak souboje zpomalit. Na redditu se totiž strhla diskuze o tom, zdali by se neměl zvýšit „čas na zabití“, což se veličina určující průměrný čas, během kterého dokáže šampion zabít nepřítele. 

Jak poslední dobou naznačovali nejen fanoušci a sám Salvatore to přiznává, League of Legends se v posledních letech silně orientovalo na udělování poškození a souboje se staly příliš chaotickými. „Ano, je fér přiznat, že jsme se moc orientovali na poškození, které odpálkovalo čirost souboje (Vím, co mě zrovna zabilo/Co sem měl udělat jinak).“

Překvapivé je, že pro vývojáře tím uvědoměním nebyli příliš silní mágové nebo asasíni, nýbrž supporti se zaměřením na udělování damage. „To, že jsme umožnili hráčům vybrat si supporty s velkým poškozením, kteří zároveň mohli získat dostatek peněz pro scalování, byla velká změna, která vyřešila problémy s automatickým doplňováním této role a váháme, jestli tohle chceme změnit. Spíše bychom chtěli změnit fakt, že spousta týmů mění defenzivní postavy, jako podporu nebo tanka, za někoho s velkým poškozením,“ prozradil Salvatore. K diskuzi by mělo dojít v nadcházejících týdnech, kdy nám studio odhalí i plánované změny.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama