Remedy s Tencentem vyvíjejí kooperativní multiplayer s kódovým označením Vanguard
Finské studio Remedy (Control, Alan Wake) a dravý čínský holding Tencent spojují své síly ve vývoji kooperativního multiplayerového titulu s prozatímním názvem Vanguard. Novinku má vyvíjet stejnojmenná divize Remedy a Tencent se postará o lokalizaci pro asijské trhy. Mělo by jít o PvE střílečku, která přinese filmové vyprávění a akci charakteristické pro tituly Remedy do hry více hráčů.
- Studia Remedy a Tencent vyvíjejí multiplayerovou střílečku s kódovým označením Vanguard
- Vyjde na počítači, konzolích i mobilech, poběží na Unreal Engine, zatím je ale v rané fázi vývoje
Novinka poběží na Unreal Enginu a i když je zatím ve velmi rané fázi vývoje, firmy slibují, že do hry společně nainvestují dostatečné množství peněz. Každá z nich pak bude hru vydávat v domácích částech světa, novinka by tedy měla využívat i štědrých a početných asijských trhů. Zisky si následně firmy adekvátně rozdělí.
Tencent zároveň vyvine mobilní verzi titulu, který jinak míří na počítače i konzole. V obou případech má být hra free-to-play, na mobilech ale bude finanční strategie zřejmě mírně odlišná.
Není vyloučeno, že půjde o dříve zmiňovaný titul ze světa Control, to ale tisková zpráva nijak nespecifikuje.
“Vanguard je pro Remedy vstupním bodem do světa her jako služby, vyvíjený naším špičkovým týmem expertů na free-to-play. Budujeme něco nového a vzrušujícího pro fanoušky kooperativního multiplayeru na základech toho, co v Remedy umíme. Rozšíření našich zdrojů pro funkci vydavatelství je dalším krokem ve vývoji firmy jako takové,” pochvaluje si plány šéf Remedy Tero Virtala.
“Jsme nadšení z dlouhodobého partnerství s Tencentem a můžu s klidem říct, že jde o perfektní kombinaci pro plnění ambiciózních plánů projektu Vanguard,” dodává.
Tencent v květnu letošního roku skrze investici získal 3,8 procenta Remedy v půl milionu akcií. Vedle Vanguard finský tým vyvíjí i druhý díl hororové akce Alan Wake, singleplayerový režim střílečky CrossfireX korejského Smilegate nebo další tituly z univerza Control.
Projekt pak pochopitelně i přes shodu jmen nemá žádnou souvislost s letošním dílem Call of Duty. Název zřejmě vychází z pojmenování zodpovědné divize Remedy, která vznikla už v roce 2018, tedy dávno předtím, než byl znám podtitul dotyčného Call of Duty.