Ředitel vývoje třetího Zaklínače zakládá vlastní studio. Spolu s dalšími veterány z CD Projektu začíná tvořit dark fantasy RPG
V květnu minulého roku jsme informovali, že se CD Projekt Red loučí s ředitelem vývoje třetího Zaklínače - Konradem Tomaszkiewiczem. Důvodem bylo vyšetřování pro podezření z šikany podřízených kolegů. To sice neprokázalo, že se skutečně dopouštěl nevhodného chování, Tomaszkiewicz se ale i tak sbalil a tým opustil. A nyní už víme, co má za lubem.
- Konrad Tomaszkiewicz zakládá studio Rebel Wolves
- Doplní ho bývalí kolegové z CD Projektu
- Malé studio chce vytvořit AAA RPG, které zamíří na PC a na konzole
Pro CD Projekt byl klíčovou postavou. Krom Zaklínače se podílel i na RPG Cyberpunk 2077, zde působil jako asistent ředitele, zároveň zastával i pozici šéfa produkce. Očekávalo se od něj, že bude hrát významnou roli při vývoji dalšího projektu ze světa Zaklínače. Tomaszkiewicz si ale všiml, že u svých kolegů probouzí strach a stres, uvědomil si, že bude lepší zvednout kotvy.
Z herního vývoje ovšem neutíká. Rozhodl se, že založí vlastní studio, i nadále bude pokračovat v tom, co mu doposud šlo nejlépe. Pod názvem Rebel Wolves se hodlá pustit do přípravy příběhového RPG, jehož základem bude Unreal Engine 5.
Varšavské studio doplní několik jeho bývalých kolegů, například Bartłomiej Gaweł, jenž na třetím Zaklínači pracoval jako výtvarný ředitel, Tamara Zawada, která na stejném projektu dohlížela na animace, dále pak scénárista Jakub Szamałek (Zaklínač 3, Cyberpunk 2077, Thronebreaker) nebo ředitel designu prvního Zaklínače - Daniel Sadowski. Finančním ředitelem se stává Michał Boryka, do křesla šéfa rebelujících vlků usedne Robert Murzynowski.
Studio v úvodním prohlášení zmiňuje, že se chce vyhnout tíživé atmosféře, která je běžná pro studia pracující na velkých projektech, objevil se také příslib komfortního pracovního prostředí. Tým chce i do budoucna zůstat spíše malým studiem, což ale neznamená, že by mu chyběly ambice.
O chystaném projektu zatím logicky mnoho slov nepadlo. Mělo by se jednat o AAA titul koncipovaný jako dark fantasy, který poslouží jako základní stavební kámen vydatné ságy. Titul chtějí autoři vydat na PC i na konzolích. “Vyvíjíme hru, kterou bychom sami chtěli hrát, a to způsobem, jakým by hry měly vznikat. Chceme posunout žánr počítačových RPG skrze tvorbu nezapomenutelných příběhů a strhujících emocí.”